AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Til deg som har tatt keisersnitt: Jeg tok keisersnitt for 1,5 uke siden. Såret i huden har grodd fint, mens det føles som om sårene «innenfor», altså de andre lagene sliter litr.. det er klumpete og rart inni magen, jeg har litt overheng. Flere som opplevde dette? Hvor lenge og hvor vondt hadde du etter keisersnittet? Litt vondt? Så vondt at du må gå sakte? Hva orket du av aktiviteter? Anonymkode: 0ea3d...049
BobbySocks Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Ja, det tar tid. 6 uker hvertfall før man føler seg noenlunde normal. Arret kan bruke mye lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Ingen vits i å begynne å tenke på dette etter 1,5 uke. Anonymkode: 2b370...24b
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Jeg hadde det også slik. Henget mitt var ganske kraftig, med flere cm overlapp i folden. Nå, etter sju måneder, har magen jevnet seg ut mye. Det er fremdeles en bul over arret, men ikke noe ekstremt. Selve arret er også jevnere, selv om jeg kan kjenne noen ujevnheter i lagene under. Jeg må fremdeles tenke litt over å aktivisere magemusklene når jeg dytter eller løfter tungt, hvis ikke kan det bli vondt. Jeg må også passe på at ingen sparker eller setter seg akkurat på arret. Anonymkode: 462b2...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå