Gå til innhold

Er du en som partneren din er redd for å miste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en kjæreste som partneren din er redd for å miste? Eller blir du tatt for gitt? 

Er det noe du tenker over ofte, at du ønsker å være den beste utgaven av deg selv slik at partneren din skal ville fortsatt ha deg? Er du en som partneren din vet at har valgmuligheter?

Anonymkode: 389c4...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært begge deler for partnere. 

Skrevet

Han sa så men tok meg allikevel for gitt i det han valgte å være utro 

Anonymkode: 2d183...73c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er du en kjæreste som partneren din er redd for å miste?

Nei, han tok meg fullstendig for gitt. Selv da jeg sa jeg ville skilles snakket han bare om huset, at han mistet bostedet sitt 🙄

Anonymkode: 9c1e6...09a

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han sa så men tok meg allikevel for gitt i det han valgte å være utro 

Anonymkode: 2d183...73c

Æsj 😕 Tydeligvis ikke en risiko han tenkte godt nok over da.

Skrevet

Tidligere tok han meg for gitt siden han var utro, og da jeg oppdaget det og skulle til å flytte ut beklaget han seg og la seg paddeflatt.

Ha fikk panikk og ønsket ikke at jeg skulle flytte fra han.

Han ville kjøpe hus meg meg, gifte seg og løp rundt meg som en verpesjuk høne og visste ikke hva godt han kunne gjøre for meg.

Nå sitter jeg på gjerdet og vurderer hva jeg skal gjøre, men blir særboer først og så får vi se.

Anonymkode: 4bea7...202

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er du en kjæreste som partneren din er redd for å miste? Eller blir du tatt for gitt? 

Er det noe du tenker over ofte, at du ønsker å være den beste utgaven av deg selv slik at partneren din skal ville fortsatt ha deg? Er du en som partneren din vet at har valgmuligheter?

Han er redd for å miste meg. Tror det er marerittet hans. Vet han feks ikke vil studere utenbys fordi han vil møte meg ofte. Han er også redd for at jeg skal bli tiltrukket av andre eller glemme ham. 

Samtidig er han redd for å miste andre ting: frihet, penger osv. Han er avhengig av at jeg klarer å se det, og tilgi ham når kommunikasjonen blir klønete. Og han vil at jeg skal gjøre mitt beste på flere områder. Jeg gjorde nylig noe han ble veldig glad for pluss to ting han ble ganske glad for. Jeg vil jo ikke miste ham, jeg heller. 

Anonymkode: 7a54f...f37

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan aldri tenke meg at min partner er redd for å miste meg. Jeg er ikke et unikt menneske. 

Skrevet

Han er definitivt redd for å miste meg. Ikke fordi jeg nødvendigvis har så mange valgmuligheter (hvem vet) men fordi han oppriktig er glad i meg og fordi jeg gjør han lykkelig. Har aldri blitt tatt for gitt 🥰

Anonymkode: 45a10...cbf

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, fordi han elsker meg.

Skrevet

Ja

Anonymkode: 66244...8b1

Skrevet

Jeg er i forhold til en som er på vei ut og han er definitivt redd for å miste meg, hansker jeg er langt over hans standard, er stolt av meg, og sier han aldri har følt det så sterkt for noen. Han vet at jeg lett kan finne andre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er du en som partneren din vet at har valgmuligheter?

Jeg blir ofte sett på som attraktiv, både pen, hyggelig, spøkefull og alt sånt folk liker. Det er ikke uvanlig at folk viser at de liker meg eller blir tiltrukket. Det de ikke vet, er at jeg er veldig sær. Har masse tanker i hodet om ca alt i hele verden, og må dele det. 

Partneren min er ganske lik på det området. Det er mange damer som er på ham fordi han virker kjekk, mørk og mystisk. Men de aner jo ingenting om hvem han er. Sannheta er at han er en rolig kar med sprø humor og spesielle fetisjer. Som jeg deler. Iblant ser jeg på damene som glor på ham og tenker, han er ikke den du tror - han er bedre 🥰

Vi kunne nok begge hatt sjans på noen andre, men ikke på noen som er bedre for oss, tror jeg. Vi kan være oss selv med hverandre. 

Anonymkode: 7a54f...f37

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Han tar meg ikke for gitt. Samtidig er han ikke redd for at jeg skal gå, siden jeg er nøye med å trygge han på at det er han jeg vil ha resten av mitt liv. 

Anonymkode: e9d18...045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...