Anonym-bruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Synes denne merino ulljakken fra cubus virker god og varm. Men er litt usikker på hvordan den er på. Har litt mage, vil helst ikke fremheve den. Noen som har den? Hvordan er den å ha på?
Anonym-bruker Skrevet 24. november 2022 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2022 Anonym-bruker skrev (2 minutter siden): Synes denne merino ulljakken fra cubus virker god og varm. Men er litt usikker på hvordan den er på. Har litt mage, vil helst ikke fremheve den. Noen som har den? Hvordan er den å ha på?
Gjest Hottentått Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Generelt sett vil en sånn type knyting fremheve mage. Kan du ikke bare kjøpe den og levere den tilbake om du ikke liker den?☺️
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Hottentått skrev (1 time siden): Generelt sett vil en sånn type knyting fremheve mage. Kan du ikke bare kjøpe den og levere den tilbake om du ikke liker den?☺️ Med mindre du knyter litt på siden på magen istedenfor midt på som på bildet. Jakken er i tynnstrikket ull som i undertøy. Fin, men for meg mer en morgenkåpe i ull enn en cardigan. Anonymkode: 38132...347
Gjest Hottentått Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Med mindre du knyter litt på siden på magen istedenfor midt på som på bildet. Jakken er i tynnstrikket ull som i undertøy. Fin, men for meg mer en morgenkåpe i ull enn en cardigan. Anonymkode: 38132...347 Tja, jo. Men stramming over magen vil alltid uansett fremheve magen. Jeg syns den er fin ☺️
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Nei. Handler ikke på Cubus .. Anonymkode: 9d858...3b0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 du kan jo se her igjen hva folk svarte deg på mandag? Men jeg kan gjenta meg her også, jeg synes ikke den er fin. Anonymkode: 93b87...c94
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #8 Skrevet 26. november 2022 Jeg har den. Den er deilig og myk, og absolutt ikke i "undertøyskvalitet". Men det er vanskelig å lukke den pent. Jeg synes faktisk den blir finest når jeg har den åpen og knyter beltet på ryggen. Anonymkode: 01d06...912
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #9 Skrevet 26. november 2022 Jeg har en lengre variant som er ribbestrikket. Det er fin på meg som er tynn, i alle fall når jeg knyter den på ryggen, men jeg kjøpte den sammen med ei venninne som er en del større enn meg, og vi var begge enige i at den ikke var pen til henne. Men du kan jo prøve. Anonymkode: 2e188...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå