Gå til innhold

Blir man vant til annenhver jul osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er første året barnet skal være hos sin pappa og jeg kjenner jeg syns det er vondt. Gruer meg til jul. Til dere som deler høytider osv, blir det bedre med tiden?

Anonymkode: 6bdbc...921

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid feira jul med mitt barn på lillejulaften di årene han har vært hos pappa sin, vi feirer da helt likt som om det skulle vært julaften. Gaver, godis, mat, tv, og besøk. Så for meg er det julaften det året. Når det er julaften så feirer jeg jo selvfølgelig med resten av familien min men føler ikke jeg savner barnet siden vi har feira jul.

Anonymkode: 590b4...92c

• Liker 1
Skrevet

Det går seg til etter hvert. Kan du feire litt på formiddagen evt. hele dagen sammen med barnets far? 

Skrevet

Feir en annen dag. Jeg skal være alene i julen og gleder meg☺️ du venner deg til friheten. 

Anonymkode: e67d1...8c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 21.53):

Det er første året barnet skal være hos sin pappa og jeg kjenner jeg syns det er vondt. Gruer meg til jul. Til dere som deler høytider osv, blir det bedre med tiden?

Anonymkode: 6bdbc...921

Jeg synes det fortsatt er kjempe vanskelig, vi ble skilt for 10 år siden og barna er nå 11,13 og 16, de skal til faren i år , jeg hater det, men viser ikke det til barna, oppmutrer dem og de har alltid lyst til og dra.

jeg har ny mann og 2 barn til i barnehage alder,men synes det fortsatt er vanskelig. Far bor 10 timer unna ,så de bruker og være der fra 23 desember til 1 januar, det året de er hos faren.

Men jeg har blitt vant til det,selvom jeg ikke synes det er lett

Anonymkode: 23107...178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...