Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så Hell's Kitchen på tv3? Gordon Ramsey virker ikke helt vel bevart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal jo lage litt show da - hadde han vært snill og pusete så hadde det jo ikke vært noe moro.

Og her som i alle andre tilsvarende programmer antar jeg at vi kun får se de verste episodene og utsagnene.

Skrevet

Jeg hadde gått, for han var direkte respetløs ovenfor flere av de. Greit han skal lage show, men det får være måte på hvordan man oppfører seg likevel.

Den restauranten hadde ikke vært verdt driten fra han.

Skrevet

Ikke så rart om han blir forbanna heller vel, når gjestene venter i to timer på hovedretten etter at de har fått forretten... og forlater stedet før de får den i det hele tatt.. Tror jeg hadde blitt veldig lite hyggelig mot kokkene mine sjøl jeg faktisk - de koster ham jo penger

Skrevet

Hadde de fått litt mer tid på seg før restauranten åpnet, ville nok en del av de problemene vært unngått. Og det hjelper ikke de ansatte, å ha en skrikende kjøkkensjefen rundt seg.

Kanskje han burde vært litt mer motiverende, for da kunne det godt hende at de hadde klart det litt bedre. Hvem klarer å konsentrere seg, når man har en skrikende person rundt seg. Kjøkkensjefen banner, ber gjestene holde kjeft og skal sende de tilbake til plastikkkirurgen, hvor finner man en kjøkkensjef som oppfører sg slik?

Jeg kan si at ingen restauranter hadde overlevd med hans holding til gjestene, for hos han var maten det absolutt viktigste. Greit at maten er viktig, men uten gjester kan man ikke servere mat heller.

Skrevet

Fullstendig enig med deg, men dette er et tv-program, og han er nok som han er med full kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...