AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Jeg og typen har tittet litt på nettet etter leketøy, vi har noe men det frister å teste litt annet. Og typen har lyst til å kjøpe en latex truse med innvendig dildo. Og jo, jeg ser jo at den er litt spennende men funker de? Noen som har prøvd? Anonymkode: 9ebc9...437
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 De funker ja Hva mener du spesifikt? Anonymkode: 0257f...1f9
Blue Balloon Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 (endret) Hadde en slik en gang. Men var litt problem med passformen. Dildoen var festet for langt bak, så den ble dradd bakover på skakken og det ble ubehagelig. Syns egt det er bedre å ha en alminnelig dildo og stram latextruse utapå. Men nå har jeg prøvd kun den ene for lenge sida, mulig det var et jalla produkt og at det finnes noe bedre. Litt usikker på hva du mener med om den funker.. Om du mener at latextrusa holder den på plass, så njaa.. litt. Ikke så kjempebra egentlig. Latexen er litt for strekkbar. Du bør nok skaffe noe slags seletøy i tillegg. 😁 Endret 25. november 2022 av Blue Balloon
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 I funker tenker jeg behagelig, kan den brukes en periode mens man gjør andre ting, er det pirrende osv, disse fakturaene kunne vært greit å vite noe om for de som jeg og typen har sett på koster endel kroner(ja, vi har kjøpt billig leketøy før som rett å slett var bortkastet) Anonymkode: 9ebc9...437
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Er det virkelig ingen som har prøvd en slik?🤔😳 Anonymkode: 9ebc9...437
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Aldri hørt om ein gong. Anonymkode: 9548c...826 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 Her var det lite å hente så vi tok en sjans og bestilte to forskjellige og i dag ankom de😊 Både jeg og typen er nok litt spent😊 Anonymkode: 9ebc9...437
Blåjojo Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 Kjøp heller vibrator med app-styring om dette ikke fungerer. Verdt pengene og utrolig gøy å leke seg med. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #9 Skrevet 16. desember 2022 Ok, da har jeg/vi litt erfaring da jeg måtte teste den i går kveld, jeg bestilte to latextruser med innvendig dildo, en med en til vagina og en dobbel(den doble er enn så lenge uprøvd da jeg er usikkert på den) Men, etter en tur i dusjen ble det en test av den med en dildo i, for det første, latex er ikke lett å få på når man er nydusjet.. Men, det gikk omsider og det kjentes helt greit å få dildoen inn, men etter noen forsiktige skritt frem og tilbake samt litt bøy hit og dit kjente jeg raskt at den hadde en tendens til å ville gli ut, altså planen med strømper og kort skjørt ble skippet til fordel for en litt trang jeans og det fungerte nok en hel del bedre. Typen viste ikke noe så det ble spennende å bare gå rundt og ordne litt i huset og late som ingenting😊 Etterhvert ble fristelsen for stor så jeg endte med å bli kjælen og måtte kose med ham og når jeg satte meg på fanget hans ble det sykt deilig å bare gni seg litt frem og tilbake, og ja, det hele endte i en vellykket kveld og typen ble ivrig når han merket at jeg hadde «ny truse» Så nå gjenstår det å teste om den funker over noe mer tid og når jeg har litt mer mot skal jeg prøve den med to i også😊 Og ja, det var sykt spennende å gå rundt i huset mens jeg nøt bevegelsene og tittet mot typen som ikke viste noe😊 Anonymkode: 9ebc9...437 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #10 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, da har jeg/vi litt erfaring da jeg måtte teste den i går kveld, jeg bestilte to latextruser med innvendig dildo, en med en til vagina og en dobbel(den doble er enn så lenge uprøvd da jeg er usikkert på den) Men, etter en tur i dusjen ble det en test av den med en dildo i, for det første, latex er ikke lett å få på når man er nydusjet.. Men, det gikk omsider og det kjentes helt greit å få dildoen inn, men etter noen forsiktige skritt frem og tilbake samt litt bøy hit og dit kjente jeg raskt at den hadde en tendens til å ville gli ut, altså planen med strømper og kort skjørt ble skippet til fordel for en litt trang jeans og det fungerte nok en hel del bedre. Typen viste ikke noe så det ble spennende å bare gå rundt og ordne litt i huset og late som ingenting😊 Etterhvert ble fristelsen for stor så jeg endte med å bli kjælen og måtte kose med ham og når jeg satte meg på fanget hans ble det sykt deilig å bare gni seg litt frem og tilbake, og ja, det hele endte i en vellykket kveld og typen ble ivrig når han merket at jeg hadde «ny truse» Så nå gjenstår det å teste om den funker over noe mer tid og når jeg har litt mer mot skal jeg prøve den med to i også😊 Og ja, det var sykt spennende å gå rundt i huset mens jeg nøt bevegelsene og tittet mot typen som ikke viste noe😊 Anonymkode: 9ebc9...437 Utsendt medarbeider fra Kondomeriet? God Jul! Anonymkode: eceaa...40f 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #11 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Utsendt medarbeider fra Kondomeriet? God Jul! Anonymkode: eceaa...40f Morsomt at du ble den første til å nevne et navn da. Anonymkode: 86026...6f8
Gjest Agent smith Skrevet 16. desember 2022 #12 Skrevet 16. desember 2022 Blue Balloon skrev (På 25.11.2022 den 3.13): Hadde en slik en gang. Men var litt problem med passformen. Dildoen var festet for langt bak, så den ble dradd bakover på skakken og det ble ubehagelig. Syns egt det er bedre å ha en alminnelig dildo og stram latextruse utapå. Men nå har jeg prøvd kun den ene for lenge sida, mulig det var et jalla produkt og at det finnes noe bedre. Litt usikker på hva du mener med om den funker.. Om du mener at latextrusa holder den på plass, så njaa.. litt. Ikke så kjempebra egentlig. Latexen er litt for strekkbar. Du bør nok skaffe noe slags seletøy i tillegg. 😁 Passa ikke i formen😄
Snok1 Skrevet 16. desember 2022 #13 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Her var det lite å hente så vi tok en sjans og bestilte to forskjellige og i dag ankom de😊 Både jeg og typen er nok litt spent😊 Anonymkode: 9ebc9...437 Én til hver av dere?😎
Blue Balloon Skrevet 16. desember 2022 #14 Skrevet 16. desember 2022 Artig at du kommer med rapport på opplevelsen. 😄 Angående det med at latex er vanskelig å få på.. Det finnes en teknikk som heter "klorinering" som gjør at den blir helt glatt og smud på overflata. Søk opp "latex chlorination" på google for info. Har ikke blandingsforhold i hodet nå, men kan finne det ut for deg om du er veldig interessert. Blander klorin og vann og noe i ei 10l bøtte, og legger det oppi. Har gjort det selv et par ganger, funker fjell.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #15 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ok, da har jeg/vi litt erfaring da jeg måtte teste den i går kveld, jeg bestilte to latextruser med innvendig dildo, en med en til vagina og en dobbel(den doble er enn så lenge uprøvd da jeg er usikkert på den) Men, etter en tur i dusjen ble det en test av den med en dildo i, for det første, latex er ikke lett å få på når man er nydusjet.. Men, det gikk omsider og det kjentes helt greit å få dildoen inn, men etter noen forsiktige skritt frem og tilbake samt litt bøy hit og dit kjente jeg raskt at den hadde en tendens til å ville gli ut, altså planen med strømper og kort skjørt ble skippet til fordel for en litt trang jeans og det fungerte nok en hel del bedre. Typen viste ikke noe så det ble spennende å bare gå rundt og ordne litt i huset og late som ingenting😊 Etterhvert ble fristelsen for stor så jeg endte med å bli kjælen og måtte kose med ham og når jeg satte meg på fanget hans ble det sykt deilig å bare gni seg litt frem og tilbake, og ja, det hele endte i en vellykket kveld og typen ble ivrig når han merket at jeg hadde «ny truse» Så nå gjenstår det å teste om den funker over noe mer tid og når jeg har litt mer mot skal jeg prøve den med to i også😊 Og ja, det var sykt spennende å gå rundt i huset mens jeg nøt bevegelsene og tittet mot typen som ikke viste noe😊 Anonymkode: 9ebc9...437 Spennende 😊 Har hatt lyst å bestille en med to oppblåsbare dildoer men finner ingen i Norge som har den på lager. Legg gjerne ut rapport når du har fått testet den doble skikkelig 😁 Anonymkode: b77a2...ccf
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #16 Skrevet 20. desember 2022 Lørdag ble den andre testet og den er nok ikke «fullkommen» den heller. Latex er jeg ikke vant til så det er noe knot å få på trusen, dildoen foran er lik den andre og passer mer fint, den bak er endel mindre og jeg tror jeg ville likt den bedre om den var lik som den foran(den bak glir for lett ut) og løsningen ble en trang bukse for å få det hele til å holde seg på plass. Følelsen av av å gå med noe inne i meg på den måten var både spennende og digg, men jeg tror nok en buttplugg er bedre bak da denne hadde en tendens til å ville gli ut nær hele tiden.. men, å sitte bla på fanget til typen funket fint😊 Anonymkode: 9ebc9...437 2
charlion31 Skrevet 22. desember 2022 #17 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 7.33): Ok, da har jeg/vi litt erfaring da jeg måtte teste den i går kveld, jeg bestilte to latextruser med innvendig dildo, en med en til vagina og en dobbel(den doble er enn så lenge uprøvd da jeg er usikkert på den) Men, etter en tur i dusjen ble det en test av den med en dildo i, for det første, latex er ikke lett å få på når man er nydusjet.. Men, det gikk omsider og det kjentes helt greit å få dildoen inn, men etter noen forsiktige skritt frem og tilbake samt litt bøy hit og dit kjente jeg raskt at den hadde en tendens til å ville gli ut, altså planen med strømper og kort skjørt ble skippet til fordel for en litt trang jeans og det fungerte nok en hel del bedre. Typen viste ikke noe så det ble spennende å bare gå rundt og ordne litt i huset og late som ingenting😊 Etterhvert ble fristelsen for stor så jeg endte med å bli kjælen og måtte kose med ham og når jeg satte meg på fanget hans ble det sykt deilig å bare gni seg litt frem og tilbake, og ja, det hele endte i en vellykket kveld og typen ble ivrig når han merket at jeg hadde «ny truse» Så nå gjenstår det å teste om den funker over noe mer tid og når jeg har litt mer mot skal jeg prøve den med to i også😊 Og ja, det var sykt spennende å gå rundt i huset mens jeg nøt bevegelsene og tittet mot typen som ikke viste noe😊 Anonymkode: 9ebc9...437 Gjort noe mer spennende med dildotrusa? Høres sykt digg og pirrende ut da. Er en deilig tanke at du går forbi ute i offentligheten ved meg, med en dildo inni deg. Tenner du f.eks på at andre, noen innvidde også vet om når du går med den, eller holde det helt for deg selv i hemmelighet? Og tenner det deg å ha den på ute i offentligheten, på en fest, eller lignende? Eller bare hjemme med typen?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #18 Skrevet 22. desember 2022 Hei, jeg har ikke fått til noe mer men det er jo noen tanker rundt det. Bare litt synd de ikke holder seg på plass skikkelig. Så langt har jeg kun prøvd å overraske typen med de hjemme de to gangene jeg har fortalt om her. Men, egentlig hadde jeg lyst til å ha de under skjørt og kjoler da det ville vært enklere i gitte settinger. Og jo, ute på byen, dansing osv kunne vært gøy å testet men så langt har jeg ikke kommet. Anonymkode: 9ebc9...437 2
charlion31 Skrevet 22. desember 2022 #19 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei, jeg har ikke fått til noe mer men det er jo noen tanker rundt det. Bare litt synd de ikke holder seg på plass skikkelig. Så langt har jeg kun prøvd å overraske typen med de hjemme de to gangene jeg har fortalt om her. Men, egentlig hadde jeg lyst til å ha de under skjørt og kjoler da det ville vært enklere i gitte settinger. Og jo, ute på byen, dansing osv kunne vært gøy å testet men så langt har jeg ikke kommet. Anonymkode: 9ebc9...437 Ja, det er synd den ikke sitter ordentlig godt da. Kanskje du blir for våt, men det er jo også litt av poenget. Har du prøvd å sett på noe lush vibe eller hva det heter? Da kan du jo også gi fra deg kontrollen til noen andre over når det vibrerer mens den er inni deg. Vibrerer din dildo forresten? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #20 Skrevet 22. desember 2022 Jeg har ikke prøvd noe som vibrerer da jeg tror evt lyd vil være avslørende. Anonymkode: 9ebc9...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå