Gå til innhold

Adventskalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal skrive noen ord til min datter. Skal være en del av kalender for barna i bhg. Jeg aner ikke hva som er for mye eller for lite😩Er det noen som kan hjelpe meg?  Skal bare være noen ord om henne, men aner ikke hva jeg skal skrive🙏

Anonymkode: f6563...3ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv hva du føler for henne? At hun er vakker,god, flink etc 

Skrevet

Noe sånt?: Du er god og snill og flink til å leke med de andre. Alle blir så glade når du kommer hver morgen i barnehagen og du smiler så fint. Du er flink til å tegne, bygge Lego og synge. Og vi ler alltid av det kule dunfinner på.  Vi er så glade for å ha deg i barnehagen. 

Anonymkode: 96761...5c8

• Nyttig 1
Skrevet

Drop kommenterer om utseende, fokuser på egenskapene og styrkene hennes. 

Anonymkode: cbd39...7d3

Skrevet

Enig at det ikke bør kommenteres på utseende, men på egenskaper. Eksempler: Morsom, en god venn, gøy å leke med, flink til å hjelpe andre, kreativ, har god fantasi...  Trenger ikke være mye. 

Men hvorfor i alle verden skal foreldre skrive dette? Vil ikke det være naturlig at barnehagen skriver noen ord slik at det blir noenlunde likt og ikke minst slik at alle blir inkludert? Vår barnehage lagde et hjerte med fine ord som barna sa om hverandre i samlingsstund når de hadde bursdag. Trist om noen foreldre ikke bryr seg om å være med, mens andre får rene skrytebrevet liksom. Jeg ville ikke ha hatt noen problemer med å skrive noe fint om min datter altså, men at barnehagen tar det for gitt at alle foreldre synes det er greit å skrive noe om sitt barn som blir lest opp foran alle er noe spesielt, er det ikke?  Jeg synes i hvert fall det er kjemperart. Er ikke alle som klemmer barnet sitt sånn ute i offfentligheten en gang. Folk er litt forskjellige sånn. 

Anonymkode: afd31...6d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...