Gå til innhold

P-piller til bryllupet?!?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vil legge til at jeg til vanlig hverken er plaget av menssmerter, PMS eller kviser. Vil begynne med pillene for å kunne styre mensen og slippe kondom.. men siden jeg ikke er plaget av noe til vanlig er det kanskje ikke verdt det å begynne med piller om jeg får plagsomme bivirkninger...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg har ikke hatt en eneste bivirkning av Yasmin! Har kun gått ned i vekt men om det kommer av pillene eller ikke vet jeg ikke...

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pamella den 2002-03-13 15:31 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte på Yasmin, fikk jeg høre at dette var veldig "milde"p-piller. Jeg har ikke merket noen bivirkninger i det hele tatt. Har man kviser, skal de tilogmed hjelpe mot dette. Tror hvis de begynner med dem og merker at du får problemer av noe slag burde du vel ta ut brettet.

Og som jeg nevnte, er du redd for å få mensen på den store dagen, kan du bare ta to brett i slengen, ikke farlig sånn innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pamella, jeg kjenner meg veldig igjen. Skal jammen gå over til Yasmin jeg også!

Og med det samme trekker jeg tilbake det jeg har sagt tidligere om å vente til etter bryllupet med å begynne på p-piller. Finn et anbefalt merke, og som Pamella sier, så er det jo bare å slutte hvis man får stygge bivirkninger. P-piller gjør uansett livet enklere, man må tydeligvis bare finne et merke som passer. Lykke til! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg begynte med p-piller (ikke Yasmin) gikk jeg opp 10 kilo på kort tid! Har heldigvis fått de av meg nå, men aldri mer p-piller på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke prøvd p-sprøyte dersom du ikke vil ha mensen i bryllupet!!!

Nå er det jo forskjellig fra kvinne til kvinne, men jeg blødde i et halvt år i strekk etter å ha tatt èn sprøyte.

En venninne av meg skulle prøve det samme, men legen gav henne mini-pillen før hun fikk sprøyta, for å se om hun reagerte rett på sprøyta.

Dette fikk ikke jeg.

Et annet alternativ, er å gå til legen og be om tabeletter som utsetter mensen.

Primolut-n heter de, og de kan du bruke i opp til 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...