Gå til innhold

Hva ville du gjort de to neste ukene om de var dine siste dager i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du fant ut at du kommer til å dø om to uker, hva ville du brukt tiden til? 

Anonymkode: a6047...567

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare være med familien.

• Liker 2
Skrevet

Spilt the sims 

Anonymkode: 0cf81...4ed

• Liker 2
Skrevet

Pult og gamet. Og drukket.

Anonymkode: c68d7...b92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spilt the sims 

Anonymkode: 0cf81...4ed

😂

Anonymkode: a6047...567

Skrevet

Kjøpt meg ein fin båt der det er enkelt å fjerne bunnproppen...

Hatt nokre fine dagar før eg segla inn i solnedgangen

Skrevet

Kun vært der for barna mine. Ikke kastet bort tid på telefon, jobb, venner (sorry), reiser mm. Kun gode samtaler, aktiviteter for barna mm, som kunne bidratt til at de fikk mulighet til å ta et godt farvel med meg. 

Anonymkode: c81e9...622

• Hjerte 4
Skrevet (endret)

Tatt gutten min ut av barnehagen for de neste to ukene og lekt med ham hele dagen. 

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Skrevet

Pratet med pastoren min,.og disponert pengene mine

Skrevet

Virker som alle tenker de vil være i vater om de fikk en slik beskjed. Tviler litt på meg selv der. Ellers er det ikke så mye annet enn det deg alt gjør jeg ville gjort. Jo jeg ville vært mer i naturen. Så tatt farvel og sagt det jeg ville si til folk og spise sjokolade mulig. To uker er ikke så lenge. Mulig gitt bort en del penger

Anonymkode: 0892b...1b0

• Hjerte 1
Skrevet

Om døden som kom var med mye smerter ville jeg nok... ordna meg noe også.

Anonymkode: 0892b...1b0

• Nyttig 1
Skrevet

Middag med venner, portvin, musikk, finne en kjekk mann å ligge inntil hver kveld.

Anonymkode: 26361...019

• Liker 1
Skrevet

Sluttet å tatt alt av medisiner jeg går på.

Planlagt begravelsen min og gravstenen. Eventuelt annet som må gjøres for at det skal bli enklere for de etterlatte. 

Hadde ikke sakt noe til noen at jeg kom til å dø. 

Anonymkode: ffca2...f7a

Skrevet

Jeg ville bedr barna mine forsyne seg av ting jeg har. Kastet resten. Prøvd å få solgt huset og del potten på barna mine.  Jeg hadde bedt om plass pp palliativ fordi jeg vil dø med profesjonell hjelp rundt meg

Er jo ikke sikkert at dette skjer om jeg plutselig fikk den beskjeden.

Ei som bodde nær meg fikk vite at kreften hadde spredd seg og ca 1 mnd igjen. Hun brettet opp ermene og vasket hele huset. Bakte og lagde mat som kunne fryses så mann og barn bare kunne varme opp. Hun sørget også for at barna fikk nye klær og ryddet vekk det som ikke passet lenger. Hun døde litt over 4 uker etterpå. 

• Hjerte 5
Skrevet

Hadde sannsynligvis blitt sløst vekk på fornektelse, angst, sinne, googling og apati. 

Anonymkode: 07dbf...294

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde i alle fall ikke pugget til eksamen. :ler: Hadde nok brukt dagene med samboeren min og hunden vår, pluss familie og venner.

Anonymkode: 37b4a...bbc

• Liker 1
Skrevet

Har vært i en lignende situasjon hvor det var høy sannsynlighet for at jeg skulle død i løpet av svært kort tid.  Mye gråting og jeg isolerte meg for at familie og venner ikke skulle skjønne hva som foregikk. 

Anonymkode: 1950c...b61

• Hjerte 5
Skrevet

Satt igang en psykolog for barna og mannen.

Skrevet lange brev til barna mine med styrkeord, kjærlighetserklæringer og alle mine ønsker for dem i livet. Ord de ville kunne lene seg på. Spilt inn filmsnutter til dem slik at de kunne huske stemmen min.

Kjøpt en diamantring til datteren min, og og fine klokker til sønnene mine - som de skulle få til feks. 20-årsdagene sine. 

Orientert alle om ønsker for min begravelse, så slapp de å lure for mye på dette med salmer og sånt. Bestilt en pianist som skulle spille bestemte verk.

Brukt lange dager sammen med barna mine og mannen min. Tatt en siste fest med gode venner.

Takket alle for hva de er for meg. 

Anonymkode: 95373...dcc

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...