Gå til innhold

Når menn hele tiden flytter blikket ned på brystet ditt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplever dere det når dere snakker med en mann og han hele tiden skiftet blikket fra øyene dine til brystet ditt???

Jeg snakker en hel del med en mann på samme arbeidsplass som meg. Vi snakker ganske godt sammen, treffes av og til ute sammen med flere kollegaer og vi har en veldig god tone. Men en ting jeg har lagt merke til er at han plutselig har begynt å konstant skifter blikk fra ansiktet mitt til brystet mitt når vi snakker. Opp og ned. Jeg tror ikke at han mener det. For han er veldig respektfull, rolig og forsiktig av seg. Er dette noe alle menn gjør uten å tenke seg om??  Etter at jeg la merke til det har jeg syntes det har vært litt mindre behandling å snakke med han. Kan det bety noe annet enn at han er en mann og gjør det ubevisst?? Er det en for liten ting å kjenne ubehag av?

Kan legge til at jeg har en ganske liten/tynn kropp og ikke har noe veeldig «spesielt « i det området heller

Anonymkode: a15a3...b00

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han liker vel det han ser da;)

Tror ikke det er vondt ment

Endret av Enmanelskeråhate
  • Liker 3
Skrevet

Biologiske innstinkter, han sjekker ut om du kan fø barn. Han kan like mye for det som en hund som jokker på leggen din.

Anonymkode: 758f2...e5a

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Samtidig som jeg synes det kan være irriterende om noen ikke følger med på hva jeg sier pleier jeg å tenke at det er et kompliment

Om det ikke er ekstremt da

Anonymkode: bfd5b...0d0

• Liker 1
Skrevet

Det er nok snarere at du har et ubevisst ønske om at han skal beføle deg på brystene. En form for Freudian slip.

Skrevet

Mann her. Jeg merker i blant at om jeg prater med kvinner som har litt store, og bruker pushup og har stor utringning, så ja. Jeg merker at blikket liksom går litt ned av seg selv på et vis. Må av og til nesten konsentrere meg litt på et slags vis for at det ikke skal skje. Og ja, jeg skal ikke legge skjul på at det er mye fordi jeg synes det er vakkert å se på, haha. Men det er ikke noe mer enn det. Er ikke vondt ment, og står liksom ikke der og har syke fantasier og tanker om nevnte kvinne. Kan jo forstå at folk med pupper synes dette er slitsomt. Så prøver jo å la vær. Jeg synes jo egentlig det er slitsomt selv og, at blikket liksom vil ut på vandring. Kanskje jeg framstår som en ekkel fyr nå, men føkk det. Her er jeg anonym, så kan like godt fortelle sannheta lol. 🤣

Men, det er og fordi det blir som et blikkfang. Har man utprega bryster, så vil jo blikket naturlig feste seg på det som skiller seg ut. Det blir som om man har et stort arr i panna, eller en donald-kul midt oppå hodet. Da har blikket en tedens til å fokusere på det. Merker ikke dette når ei dame f.eks. har på seg hettegenser. 

Men nå sier du at du ikke har noe spesielt i det området. Og nå er ikke jeg han. Så vet jo ikke hvorfor det blir slik når du prater med han. Men jeg kan tippe at det bare er slikt som skjer fordi han mister litt kontrollen. Om det er "for liten" ting å føle ubehag over, er det bare du som kan vite. Slikt er jo individuelt fra person til person. Noen har lettere for å føle ubehag enn andre, selv om de fleste mener det ikke er ubehagelig. 

Skrevet

Opplever det samme, i tillegg til stor rumpe i tights. Jeg er hetro seksuell, men allikervel blir det et blikkfang for meg. Hadde også sett om noen hadde en stor føflekk eller noe som var annerledes. Kanskje nysgjerrighet 

Skrevet

Jeg tenker at men er menn. Jeg blir verken smigra eller sur.

Anonymkode: 3915f...c43

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at menn er menn. Blir verken smigra eller sur.

Ble skrivefeil og anonym der.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han er som meg ikke liker øyekontakt og må ha ett annet punkt på kroppen og kikke på jeg som regel kikker ned i bordet i sånne situasjoner :) 

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Kanskje han er som meg ikke liker øyekontakt og må ha ett annet punkt på kroppen og kikke på jeg som regel kikker ned i bordet i sånne situasjoner :) 

Se på neseryggen til folk. Du har et behagelig punkt å se på, samtidig som du skremmer dritten ut av de fordi de tror du ser de i øynene😂 da tenker jeg de foretrekker at du ser på brystet i etterkant.

• Liker 2
Skrevet
Macro skrev (2 timer siden):

Se på neseryggen til folk. Du har et behagelig punkt å se på, samtidig som du skremmer dritten ut av de fordi de tror du ser de i øynene😂 da tenker jeg de foretrekker at du ser på brystet i etterkant.

Klarer ikke generelt og se folk i ansiktet da blir det latter selv når det ikke passer ☹️ skal prøve det neste gang skal ikke møte øynene 🙂 

Skrevet

Vi kan like lite for at blikket vårt tiltrekkes attraktive kropper som dere kvinner kan noe for at dere får irrasjonelle sinnautbrudd. 

Anonymkode: ee9e8...426

• Liker 1
Skrevet

Han vet godt hva han gjør. Og det er creepy. Utrolig mange menn som viser sitt sanne ansikt lenge etter man har blitt kjent med dem. Ville tatt det opp med ledelsen og gjort dem oppmerksom på at de har en gris ansatt.

Anonymkode: 920a2...c41

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan opplever dere det når dere snakker med en mann og han hele tiden skiftet blikket fra øyene dine til brystet ditt???

Jeg snakker en hel del med en mann på samme arbeidsplass som meg. Vi snakker ganske godt sammen, treffes av og til ute sammen med flere kollegaer og vi har en veldig god tone. Men en ting jeg har lagt merke til er at han plutselig har begynt å konstant skifter blikk fra ansiktet mitt til brystet mitt når vi snakker. Opp og ned. Jeg tror ikke at han mener det. For han er veldig respektfull, rolig og forsiktig av seg. Er dette noe alle menn gjør uten å tenke seg om??  Etter at jeg la merke til det har jeg syntes det har vært litt mindre behandling å snakke med han. Kan det bety noe annet enn at han er en mann og gjør det ubevisst?? Er det en for liten ting å kjenne ubehag av?

Kan legge til at jeg har en ganske liten/tynn kropp og ikke har noe veeldig «spesielt « i det området heller

Anonymkode: a15a3...b00

Creepy.

Anonymkode: 73da5...19c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han vet godt hva han gjør. Og det er creepy. Utrolig mange menn som viser sitt sanne ansikt lenge etter man har blitt kjent med dem. Ville tatt det opp med ledelsen og gjort dem oppmerksom på at de har en gris ansatt.

Anonymkode: 920a2...c41

🤣🤠

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vi kan like lite for at blikket vårt tiltrekkes attraktive kropper som dere kvinner kan noe for at dere får irrasjonelle sinnautbrudd. 

Anonymkode: ee9e8...426

Blikk tiltrekkes også av folk som skiller seg fra det normale f eks pga at de er ekstremt overvektige, sitter i rullestol, har brannskader osv. Glor du på dem også?

Irrasjonelle sinnEutbrudd tror jeg er rimelig likelig fordelt mellom kjønnene, men testosteronet gjør nok at menn lettere blir aggressive generelt. 

Anonymkode: 73da5...19c

Skrevet

Jeg er så vant til det, alle gjør det. Jeg har store pupper og de lar seg ikke skjule. Har prøvd. Er over 50 nå og har akseptert at menn ikke forandret seg siden de var huleboer egentlig.

Anonymkode: d07e5...901

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Biologiske innstinkter, han sjekker ut om du kan fø barn. Han kan like mye for det som en hund som jokker på leggen din.

Anonymkode: 758f2...e5a

Nå er det slik at hunder som jokker mangler oppdragelse... Det gjør tydeligvis denne mannen også - jeg ville nok stanset praten og sagt, JEG er her oppe... 

Anonymkode: 5b604...6f2

• Liker 1
Skrevet

Under en samtale med en person legger eg vekt på at ein snakker til hverandre, og ikkje fra hverandre. Når noen "famler med  blikket" vitner det om at vedkomende er   ukonsentrert , og  noe med  kroppsspråket. 

Anonymkode: b60f4...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...