Plomm Skrevet 24. november 2022 #1 Del Skrevet 24. november 2022 Hva er deres must-have produkter på stellebordet? Gjerne merke og eventuelt pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Del Skrevet 24. november 2022 Babyolje (anglamark) Vaskekluter (flergangs flanellkluter) Bleier (merke varierer) Bephanten Tøybleier som underlag på vanntett stellematte. I tillegg er vask, søppelbøtte og skittentøyskurv innen rettevidde. Anonymkode: 7e55d...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Del Skrevet 24. november 2022 Mesoft og Inotyol Anonymkode: 1fb35...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Del Skrevet 24. november 2022 Vann, klut og potetmel ved behov. Brukte aldri noe annet. Anonymkode: 89885...69c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Del Skrevet 24. november 2022 Brukt Weleda babyolje til alle mine babyer. Ellers en svanemerket zink salve. Svanemerkete våtservietter, tørrkluter og vanlige kluter. Anonymkode: c799f...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Del Skrevet 24. november 2022 Leander stellematte, tørre stellekluter, vann, Inotyol, bleier. Anonymkode: a2a91...23c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Del Skrevet 24. november 2022 Tørre stellekluter, babyolje og inotyol. Bruker det fremdeles på bleiebarn på 2 år. Ikke like ofte babyolje lenger, men fortsatt greit å ha hvis bæsjen er vanskelig å få bort. Anonymkode: 2ed1a...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Del Skrevet 24. november 2022 Vi har dette: Bleier (no shit). Våtservietter, tørre stellekluter og hjemmelagde våtservietter. Bytter litt på. Lille har aldri reagert på noen av de mange våtserviettene vi har testet, men vi holder oss for det meste til Pampers Aqua Pure fordi vi synes den tørker best. Også har den lokk. Vanlige kluter til annen vask. Bruker de billige med fargerike hemper fra IKEA. Babyolje. Har ingen favoritt her. Sinksalve. Foretrekker Rema 1000 sin. Fettsalve. Bruker Dermica sin. Hundebæsjeposer til bæsjebleier. Gulpekluter. Gulpinga er over her i huset, men vi bruker dem under rumpa når vi skifter bæsjebleier. En eller annen form for underholdning. Akkurat nå er det en badeand. Har også tupfere og/eller små kompresser + engangsbeholdere med saltvann til øyevask. Er nok ikke nødvendig for alle, men lille får lett øyekatarr og annen drit i øynene pga. øyesykdom, så for oss er det nødvendig. 😂 Anonymkode: 778b7...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 25. november 2022 #9 Del Skrevet 25. november 2022 (endret) • Hjemmelagde våtservietter. Lille får utslett og blir rød ved bruk av bare vann eller butikkjøpte våtservietter. Bruker det til nøds ute hvis ikke vi har med egne. Twistshake selger en våtserviettpose med lokk som jeg legger de hjemmelagde i når vi skal ut. • Boks med lokk fra Clas Ohlson til oppbevaring av våtserviettene. Er plass til én pakke kompresser oppi. • Mustela Vitamin Barrier Cream, tas på før natten • Änglamark babyolje og lusekam i plast til skurv i hodebunnen • Bepanthen Sensitive salve til lyskene og tørre flekker på huden, samt under haken (baby gulper mye, både melk, fast føde og magesyre, så blir rød og nuppete) • Myke vaskekluter fra Kid til ansiktet • Billige IKEA vaskekluter til kroppsvask/ved bading • En uro/annen underholdning baby kan se på. Gir henne også ofte tannbørsten sin som hun tygger på mens hun blir stelt. Og!! Kom på i etterkant - PåStell til bæsjeflekker! Endret 25. november 2022 av yeti92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #10 Del Skrevet 25. november 2022 • Vanntett Stellematte. Jeg synes i alle fall det er mye enklere enn med stofftrekk. Er veldig fornøyd med Layette Stellematte. Og den finnes i sykt mange fine mønster . Tror er rundt 500kr • våtservietter og etui . Mine små har vært veldig glad i å leke med våtserviett pakken. Og den mister «print-malingen». Derfor fik jeg meg etui med baby nr to. Og så glad for det! • gulpekluter! Aldri nok av dem. 😅 • på stell sitronsåpe!!! Gull verdt • nok oppbevaring og organiserings muligheter. Kurver og bokser, og for min del likte jeg å ha hyller over og skuffer under Stellematten. Er så deilig om jeg ikke må bøye meg for mye, samt at jeg rekker bort til alt. • babyhåndkle med hette og «smekke» funksjon. Jeg fikk Layette sitt håndkle i bambus i babyshower gave med nr 1. og måtte kjøpe et til til nr 2. syykt myke. Og praktiske. Du slipper selv å bli våt selv når du skal løfte en våt baby opp fra badabaljen. 😊 • kanskje det er meg, men har vært veldig fornøyd med å plassere en grønn plante ved stellebordet. Er jo ikke nødvendig. Men tror den grønne planten har gjort at jeg selv har følt meg litt freshere i nyfødt perioden 😜🫢 • naturlig babysalver og god og fet babykrem. Jeg har holdt meg til naturlig hudpleie. Men her er det nok smak og behag: og jeg har ikke hatt barn som har hatt noe særlig problemer med utslett eller eksem. Men jeg har alltid husket på fet krem rundt bleieområdet. Føre var prinsippet her 🙋♀️ https://www.ohdearbaby.no/categories/stelletid/ jeg er fan av ohdearbaby og anbefaler denne siden til alle og enhver! Sykt bra kvalitet på alt sv babyprodukter, mer unikt utvalg enn mange andre steder (finere), samt kjente merker. Og sykt hyggelig kundeservice. Svarer på insta og veldig hjelpsomme . Anbefaler å ta en titt her om du skal kjøpe nytt til stellebenken. Anonymkode: e2b19...339 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #11 Del Skrevet 25. november 2022 Liker godt mustela sine produkter. Fås kjøpt på apotek. Det som blir daglig brukt er; - mustela no rinse cleansing water. Vi har ikke plass til stellebord på badet så denne brukes hver morgen til å vaske ansikt, hender og rumpe - mustela hydra bebe bodylotion. Brukes hovedsaklig etter hun har badet - inotyol og bepanthen til sår rumpe og hudfolder - våtservietter og tørre stellekluter - ikea sine billige vaskekluter - håndkler - q-tips - neglesaks - hundeposer til bæsjebleier Anonymkode: 6bf23...158 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #12 Del Skrevet 26. november 2022 Bleier og potetmel er det eneste jeg har hatt bruk for i hvert fall. Anonymkode: c893f...219 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå