AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Jeg og en mannlig kollega har mistet kontakten med hverandre og vi snakker ikke lenger sammen og slik har det vært i 3 år snart. Da vi hadde kontakt med hverandre jobbet vi mye sammen og det var noe helt spesielt mellom oss, noe han også indikerte til meg flere ganger. Jeg kjente det også, men siden vi begge er gift, og vi jo skal jobbe på samme sted lenge er alternativet å kun være kolleger. han holdt seg unna etter dette og valgte meg bort ved flere anledninger. Nå er han tydelig frustrert over no contact som er, og har igjen prøvd at vi igjen blir et team. Og alle syns synd på han som har en tidligere partner som holder seg unna. Saken er at jeg er redd for å ha kontakt med han siden det er noe veldig spesielt mellom oss som ikke forsvinner… noen gode råd her? Det letteste er å ha lite kontakt, men nå har også de andre kollegene våre begynt å jobbe for at vi skal jobbe sammen igjen og ingen av de er på lag med meg… Anonymkode: cbcd3...201
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Han har nok kommet over deg og da er det greit for ham å jobbe sammen med deg igjen. Anonymkode: ab51d...b25 1
Fremmed fugl Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Ok, du er gift. Ønsker du å fortsatt å være det? Ok, dere har hatt minimal kontakt i 3 år, og det har ikke vært en katastrofe. Ok, noen kolleger syns dere skal være et "team", hvorfor er det viktig? Hvis svaret på det første spørsmålet er ja, fokuser på å ha det godt på jobb og i livet for øvrig uten å dra inn denne andre mannen i livet ditt igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Fremmed fugl skrev (6 timer siden): Ok, du er gift. Ønsker du å fortsatt å være det? Ok, dere har hatt minimal kontakt i 3 år, og det har ikke vært en katastrofe. Ok, noen kolleger syns dere skal være et "team", hvorfor er det viktig? Hvis svaret på det første spørsmålet er ja, fokuser på å ha det godt på jobb og i livet for øvrig uten å dra inn denne andre mannen i livet ditt igjen. Det har egentlig vært ganske greit i det siste. Vi har levd side om side uten kontakt med hverandre lenge nå. Han har imidlertid prøvd å etablere kontakt igjen. Det er ikke direkte, mer subtilt. Slik man ville nærmer seg en man var forelsket i… Det kan jo være at han bare er awkward i måten å nærme seg meg og at han bare vil ha tilbake en kollega han kan snakke med. På samme tid så er det jo rart at han ønsker dette av akkurat en kollega, siden vi jo bare er kolleger. Dessuten vet en jo hvordan det gjerne er med menn, de vil jo aldri egentlig kun være venner, men håper alltid på noe mer. Anonymkode: cbcd3...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå