Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når dette er klart, eller er det min arbeidsgiver som somler? Venter fortsatt på lønnsjustering og etterbetaling fra mai når ny tariff ble vedtatt… 

Anonymkode: fe482...ae0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i staten og det kom på oktoberlønna. Høres rart ut at du ikke har fått dette enda

Anonymkode: d5183...f9b

• Liker 1
Skrevet

Hos oss kommer det ikke før i desember. Kommer etter begge avtalene er ferdig med lokale lønnsforhandlinger.

Anonymkode: 47023...344

Skrevet

Vi får det også på desemberlønna. 

Anonymkode: 14fcf...161

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber i staten og det kom på oktoberlønna. Høres rart ut at du ikke har fått dette enda

Anonymkode: d5183...f9b

Jeg jobber også i staten. Vi fikk etterbetalt i september, og i november (skyldes endring av lønnstrinn m.v. i vår enhet som ikke kom på plass samtidig). Det to etterbetalingene vi har fått er begge sentrale. Lokalt oppgjør er ikke klar før 1. desember, så der kommer etterbetaling trolig i desember, evt. januar.

Anonymkode: 67598...b81

Skrevet

Takker for svar, betryggende å høre at noen får i desember. Virket på meg som «alle» hadde fått alt, og min arbeidsgiver er rimelig useriøs, så må passe på😅

Anonymkode: fe482...ae0

Skrevet

Jobber i kommunen og vi får det utbetalt i morgen 😊

Anonymkode: 48d29...748

Skrevet

Fikk det også på oktoberlønna. 

Anonymkode: 6b522...806

Skrevet

Kommunalt her, fikk det på oktoberlønningen jeg også. 

Skrevet

Staten, vi får i desember.

Anonymkode: efd46...d1a

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg jobber i staten og får det nok i desember.

Skrevet

Hvis det ikke har kommet kommer det på desemberlønna, minus juli som er ferie.. og med halv skatt i desember er jo det et "pluss" om det ikke fører til restskatt for din del.. 

Anonymkode: a1e60...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...