Gå til innhold

Telia driver og ringer hele tiden! Noen andre som opplever dette?? 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke Telia engang! 

Anonymkode: 5a396...503

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke Telia engang! 

Det er jo nettopp derfor de ringer. Jeg har Telia og Telenor ringte voldsomt en periode.  

• Liker 2
Skrevet

Ta telefonen å be dem om å slutte å ringe da vel 

Anonymkode: 8757d...1ff

Skrevet

Jeg har blokkert de for lenge siden. Gjør det samme selv isteden for å sutre om det på et forum?

Anonymkode: d91d3...319

Skrevet
Tomas77 skrev (59 minutter siden):

Det er jo nettopp derfor de ringer. Jeg har Telia og Telenor ringte voldsomt en periode.  

Å ja....

Jeg har sagt til dem mange ganger "slutt å ringe meg", men neida 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har blokkert de for lenge siden. Gjør det samme selv isteden for å sutre om det på et forum?

Anonymkode: d91d3...319

De har jo forskjellige telefonnumre, regner jeg med 

Skrevet

Telenor driver og ringer til meg. De har nye nr hele tiden, hjelper ikke å blokkere. De ringer på en tlf der lyden er slått av, så jeg ser det ikke før lenge etterpå. Har sikkert blokkert 12 nr fra dem. 

Anonymkode: b7bca...197

Skrevet

Bare si at du har jobbtelefon og null makt over leverandørvalg.

Anonymkode: fb13c...444

Skrevet

Har det men svarer inne da jeg er Fornøyd mer Release 🙂 svært få kan slå 5 GB for 220,- 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Å ja....

Jeg har sagt til dem mange ganger "slutt å ringe meg", men neida 

Om du ber dem slette deg fra deres liste fordi du ikke ønsker å bli oppringt så er de faktisk forpliktet til å ikke ringe deg igjen.

Anonymkode: dffbb...5c9

• Liker 3
Skrevet
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Har det men svarer inne da jeg er Fornøyd mer Release 🙂 svært få kan slå 5 GB for 220,- 

5 GB 😂😂 Jeg trenger minst 30 GB og elsker tilbudet Telenor har gitt meg 

Skrevet
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Registrerte meg der for 16 år sia de ringer selvom 

Da må du gi beskjed om at du er reservert mot telefonsalg. Da er de lovpålagt å slette de g fra listene sine.

Anonymkode: 313ee...3ff

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da må du gi beskjed om at du er reservert mot telefonsalg. Da er de lovpålagt å slette de g fra listene sine.

Det har jeg gjort så går det noe uker/måneder så er man tilbake i samme sporet igjen ser du som man detter ut av lista der mulig bøter kunne hjulpet på dette små bøter 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

5 GB 😂😂 Jeg trenger minst 30 GB og elsker tilbudet Telenor har gitt meg 

Åja Telenor er jeg ferdig med kjøper mobiler kontant og har Release Release har 50GB for 399,- ink fri bruk av BankID 

Skrevet
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Det har jeg gjort så går det noe uker/måneder så er man tilbake i samme sporet igjen ser du som man detter ut av lista der mulig bøter kunne hjulpet på dette små bøter 🙂 

Vi anbefaler deg å ta telefonen dersom telefonselgere ringer. Da kan du finne ut hvem som ringer deg, og du har mulighet til å gi beskjed hvis du ønsker å bli slettet fra ringelistene. Viser det seg at det er noen som ikke respekterer reservasjonen din, kan du klage til oss: https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

Se under "hvordan blir jeg kvitt telefonsalg"

https://www.forbrukertilsynet.no/vi-jobber-med/telefonsalg-uonsket-reklame/sporsmal-svar-telefonsalg-uonsket-reklame

• Liker 3
Skrevet
Maskinfører skrev (13 minutter siden):

Neste gang noen forteller deg at du "detter ut av lista" kan du fortelle dem at neste gang de ringer blir de anmeldt. De er forpliktet til å vaske listene sine opp mot reservasjonsregisteret jevnlig, så slike lister "detter" man ikke ut av.  

Anonymkode: 43668...2a5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neste gang noen forteller deg at du "detter ut av lista" kan du fortelle dem at neste gang de ringer blir de anmeldt. De er forpliktet til å vaske listene sine opp mot reservasjonsregisteret jevnlig, så slike lister "detter" man ikke ut av.  

Anonymkode: 43668...2a5

takk takk da skal jeg fortelle dem det :) har meld det en gang før og det munnet ut i ingenting :( spill for galleriet hele registeret tenker jeg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi anbefaler deg å ta telefonen dersom telefonselgere ringer. Da kan du finne ut hvem som ringer deg, og du har mulighet til å gi beskjed hvis du ønsker å bli slettet fra ringelistene. Viser det seg at det er noen som ikke respekterer reservasjonen din, kan du klage til oss: https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

Se under "hvordan blir jeg kvitt telefonsalg"

https://www.forbrukertilsynet.no/vi-jobber-med/telefonsalg-uonsket-reklame/sporsmal-svar-telefonsalg-uonsket-reklame

Har klaget før skjedde ingenting så 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...