AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Har tidligere gått til psykiater mange år av barndommen. Denne behandleren var en som sto familien nær, og som min avdøde far hadde veldig tillit til og gjennom mange år en tett relasjon pga sykdom. Jeg har nå som voksen dypdykk i journalen og oppveksten. Jeg tok kontakt med BUP der jeg gikk, vedkommende var nå pensjonist, men at jeg kunne ta kontakt på melding. Jeg gjorde dette. Og vedkommende ønsket treffe meg for en gjennomgang, etter en liten dialog på sms. Han lånte kontor på tidligere arbeidsplass og snakket med meg hele tre timer. Han dro også med båt for å komme dit. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mtp betaling, fordi han er pensjonist og ønsket ikke betaling. Jeg føler det var svært generøst å bruke så lang tid på meg, og føler jeg bør gi noe tilbake. Er det innafor å kjøpe en eske f eks konfekt og kort, og sende i posten? Anonymkode: 8f8aa...7ba
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Evt blomster. Anonymkode: 8f8aa...7ba
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Ja det er helt innafor. Han gjorde noe han absolutt ikke måtte gjøre og strakk seg langt for å hjelpe deg på fritiden. Anonymkode: 00cb2...d25
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Hyggelig med en hilsen og en konfekt eller blomster eller lignende. Anonymkode: fcbac...3e7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 Helt innafor å gi blomster etter dette, han strakk seg jo langt for å hjelpe deg. Med det sagt, bør du ikke kontakte han igjen på fritiden, det en er veldig invaderende ting å gjøre i privatlivet. Mannen er pensjonert og dersom du trenger noen å snakke med bør du ta kontakt med noen profesjonelle. Anonymkode: 32a58...112 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt innafor å gi blomster etter dette, han strakk seg jo langt for å hjelpe deg. Med det sagt, bør du ikke kontakte han igjen på fritiden, det en er veldig invaderende ting å gjøre i privatlivet. Mannen er pensjonert og dersom du trenger noen å snakke med bør du ta kontakt med noen profesjonelle. Anonymkode: 32a58...112 Var fordi han er eneste som kjente historien vår. Lite sted og han var veldig involvert. Anonymkode: 8f8aa...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt innafor å gi blomster etter dette, han strakk seg jo langt for å hjelpe deg. Med det sagt, bør du ikke kontakte han igjen på fritiden, det en er veldig invaderende ting å gjøre i privatlivet. Mannen er pensjonert og dersom du trenger noen å snakke med bør du ta kontakt med noen profesjonelle. Anonymkode: 32a58...112 Synes det er innafor når det er en person som også sto familien nær sånn ellers også. Jeg hadde satt stor pris på en blomst. Hyggelig å kjenne at en har betydning selv om en er pensjonist. Anonymkode: fe13f...c74
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Synes det er innafor når det er en person som også sto familien nær sånn ellers også. Jeg hadde satt stor pris på en blomst. Hyggelig å kjenne at en har betydning selv om en er pensjonist. Anonymkode: fe13f...c74 Blomst eller sjokolade? Uff vet ikke om dette blir kleint. Anonymkode: 8f8aa...7ba
klarinetta Skrevet 24. november 2022 #9 Skrevet 24. november 2022 Så nydelig gjort av ham ❤ En blomsterbukett levert på døra vil han nok bli glad for. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #10 Skrevet 25. november 2022 klarinetta skrev (15 timer siden): Så nydelig gjort av ham ❤ En blomsterbukett levert på døra vil han nok bli glad for. Ja jeg vet, men vedkommende bor på en øy. Jeg tenker derfor konfekt er mer innafor. Anonymkode: 8f8aa...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå