Gå til innhold

MR av knær - Hva skal jeg ha på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta MR av knærne mine i morgen, men jeg fikk ikke noe beskjed om hva jeg skal ha på meg. Jeg tok MR en gang når jeg var i tenårene (ca. 15 år siden), og jeg mener jeg hadde på meg en joggebukse av bomull, men jeg tok av meg alt som hadde metall. 

Er det noen som har tatt MR mer nylig? 

Anonymkode: d9da6...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De siste gangene har jeg tatt MR på sykehuset. Da har jeg fått beskjed om å ta av meg alt unntatt truse og ta på meg skjorte og bukse som de har liggende på omkledningsrommet. De gangene jeg har vært på røntgensenter har jeg ikke fått utdelt klær, da har jeg hatt på meg joggedress og trenings-BH. Har da passet på at det ikke er noen metalldeler på klærne.

Anonymkode: b3ef9...138

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan ta med meg en tynn bomullsbukse som jeg har i tilfelle, men de har ikke sagt at jeg skal. Så da antar jeg at de har en slags skjorte eller noe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg kan ta med meg en tynn bomullsbukse som jeg har i tilfelle, men de har ikke sagt at jeg skal. Så da antar jeg at de har en slags skjorte eller noe.

Ikke ta det som en selvfølge! Det er veldig dumt om du kommer i klær med masse metall og så må du ta sv deg mer enn nødvendig… ta på deg joggeklær og sportsbh (om du er kvinne) og gjør det enklest for deg selv😊

Anonymkode: b1735...a61

Skrevet

Jeg hadde på meg dressbukse da jeg tok MR av kne for ca en måned siden, fikk beholde den på. Beholdt også bh med metallspiler, hun som tok MR sa det ikke betydde noe da maskinen bare var nede i knehøyde.

Anonymkode: c46fd...c49

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...