Gå til innhold

Vondt i ankelen i mange måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var veldig full en natt i sommer og tråkket skikkelig over på Venstre ankel. Enda jeg var ekstremt full husker jeg smerten. Lå lenge i grøfta. Dagen etter kunne jeg ikke belaste den og den var veldig hoven og på en måte noe lealøs. 

Ble tatt røntgen som viste at alt var bra. Ble bare verre etter noen dager og ble tatt nytt røntgen igjen som igjen sa at alt så bra ut. Fikk en sånn støttesokk som skulle være på i 6 uker noen timer av dagen. 

Men har fortsatt veldig vondt. Er vondt når jeg sitter med beina på gulvet, må alltid ta opp ankelen i sofaen. Når jeg våkner så er den veldig stiv og vond. Må liksom gå den igang. Klarer ikke reise meg opp fra bakken sittende med støtte på det beinet i det hele tatt. 

Er dette vanlig? Det var i september. 

Anonymkode: cb509...6dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke vanlig ut. Men jeg har tråkket over skikkelig en gang, og må være ekstremt påpasselig med gode sko. Som gir støtte. Må ikke være høye, men kan ikke bruke smale joggesko, må ha bredere såle. 90-talls looken har derfor vært perfekt for meg. Føler, men aner ikke om det hjelper, at varme gjør godt, så jeg bruker to par tennissokker, også når jeg sover. Det hjelper i alle fall meg. For jeg har noen smalere sko jeg liker, men bruker jeg de kjenner jeg at de er mer ustø, og da sier ankelen i fra. Ganske fort. 

Anonymkode: 0b4d4...92c

Skrevet

Kanskje vurdere MR? Ville gått til noen som kan se på foten din, kanskje en manuellterapeut?

Anonymkode: 0c592...f74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...