AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Del Skrevet 24. november 2022 Hei! Jeg har brukt L’Oréal Telescopic mascara i maange år. Jeg elsker kosten på denne mascaren, og får volum, lange og fyldige vipper ved å bruke den. Får vippene mine opp med denne kosten, synes andre mascaraer bare legger farge og at vippene forblir «rett fram»/korte. Men helt plutselig reagerer jeg allergisk på den😭 Mulig de har endret noen ingredienser, men jeg kan i hvert fall ikke bruke den lenger. Har allerede prøvd noen mascaraer, men finner ingen som er så god for mine vipper som det Telescopic er. Er det noen her som har erfaring / vet om en mascara som har samme type kost som Telescopic? Blir veldig takknemlig for svar🙏🏻 Anonymkode: ac94e...5fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 24. november 2022 #2 Del Skrevet 24. november 2022 Jøss! Jeg bruker også denne og har brukt den i mange år, men i det siste har jeg stusset på at jeg er så rød i øynene, sår og klør etter at jeg har sminket meg. Kanskje det er av samne grunn som deg? Tanken har ikke slått meg før nå. Så da får jeg slenge meg på,med å ønske meg et (helst fullkomment) alternativ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Del Skrevet 24. november 2022 Kan du ikke bare vaske telescopic- kosten? så kan du bruke den til å ta på annen mascara:) Anonymkode: 8692f...dd7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Del Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kan du ikke bare vaske telescopic- kosten? så kan du bruke den til å ta på annen mascara:) Anonymkode: 8692f...dd7 Jeg har gjort det altså, gjør det per i dag. Men det funker ikke like bra faktisk.. Også er det så upraktisk i lengden😅 Anonymkode: ac94e...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Del Skrevet 24. november 2022 Hvordan ser kosten ut? Hjelper hvis du har et bilde av den... Anonymkode: 52846...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Del Skrevet 24. november 2022 Sant det! Her er bilder av kosten😊 TS Anonymkode: ac94e...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 29. juni 2023 #7 Del Skrevet 29. juni 2023 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå