Heln Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 De siste ukene har jeg plagdes med at livmoren faller ut. Det føles hvertfall sånn. Jeg skal til legen i neste uke, fødte for 6 måneder siden. Jeg plages med at jeg ikke får tømt blæra skikkerlig og tisser meg ut minst en gang for dag. Det er værst om kvelden og når jeg har gått mye. Kjenner og ser en tydelig klump. Jeg skjønner at det blir bedre ved ammeslutt, med knipeøvelser osv, men er det noe jeg kan gjøre akkurat nu for å få det bedre? Jeg må jo amme et halvt års tid til uansett.. Noen med erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Hvile flere ganger i løpet med en pute under rumpa. Avlaste bekkenbunnen litt. Når du merker at det er verre mot kvelden så tyder det på overbelastning. Bærer du mye og tungt? Lurt å kutte ned på tunge løft og passe på å knipe før du skal ta i. Anonymkode: a4dd8...64b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Takk for prevansjonen🤢 Anonymkode: f3a3d...1c3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for prevansjonen🤢 Anonymkode: f3a3d...1c3 Takk for at du legger sten til byrden av en allerede skambelagt tilstand🙄 Usympatisk fjottoppførsel. Anonymkode: a4dd8...64b 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 Det går an å få satt inn en slags ring i skjeden hos gynekolog som holder fremfallet oppe mens du venter på ammeslutt. Det hjelper mye på symptomene. Anonymkode: d1660...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du legger sten til byrden av en allerede skambelagt tilstand🙄 Usympatisk fjottoppførsel. Anonymkode: a4dd8...64b Bare poengterer at det er mange grunner til å ikke få barn, blant annet dette. Og TS, du må ikke amme lenger, det finnes ingen studier som viser at amming er bra for babyer og i alle fall ikke et så stort barn. Anonymkode: f3a3d...1c3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 Jeg fikk operasjon. Veldig kjapp og grei operasjon, og løste problemet. Anonymkode: 78728...a74
Heln Skrevet 24. november 2022 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvile flere ganger i løpet med en pute under rumpa. Avlaste bekkenbunnen litt. Når du merker at det er verre mot kvelden så tyder det på overbelastning. Bærer du mye og tungt? Lurt å kutte ned på tunge løft og passe på å knipe før du skal ta i. Anonymkode: a4dd8...64b Bærer på en 9 kilos baby store deler av dagen, men skal prøve å knipe før hvert løft. Takk for svar!
Heln Skrevet 24. november 2022 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for prevansjonen🤢 Anonymkode: f3a3d...1c3 Det var da så lite!
Heln Skrevet 24. november 2022 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg fikk operasjon. Veldig kjapp og grei operasjon, og løste problemet. Anonymkode: 78728...a74 Fikk du det med en gang, eller måtte du prøve andre behandlinger først?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #11 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare poengterer at det er mange grunner til å ikke få barn, blant annet dette. Og TS, du må ikke amme lenger, det finnes ingen studier som viser at amming er bra for babyer og i alle fall ikke et så stort barn. Anonymkode: f3a3d...1c3 Kan du bare la være og uttale deg når du ikke har barn en gang? Du aner ikke hva du snakker om. Amming er mye mer enn mat. Anonymkode: 2bb13...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå