AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Har to barn med litt aldersforskjell. Har hatt tradisjon for pakkekalender, men pakkene har alltid vært enkle. Hårstrikker, hårspenner, klistremerker, en legopakke fordelt over mange dager, en twist-sjokolade eller to. For yngstejenta er dette fortsatt det som gjelder, men nå har eldstejenta blitt tenåring. Spurte om pakkekalender fortsatt var stas, og det var hun helt bestemt på. Hun er også klar på at hun ikke forventer noe dyrt, det er bare koselig med kalenderen med de små boksene som kan inneholde en liten ting. Noen som har tips til innhold i pakkekalender til tenåringsjente? Kanskje dere har ideer jeg ikke har tenkt på? Anonymkode: 245dc...f0f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Har rett og slett ikke peiling. Ungdommen her ønsker seg mer i julestrømpa istedefor kalender i år. De får sjokoladekalender bare. i strømpe får de- hansker, lue og buff. Parfyme og dusjsåpe, CK boksere, superundertøy. fordelt på begge to Anonymkode: 9245b...53e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Iskaffe, iste, julebrus i helgene. Tyggis, godteri i helgene. Sokker (kjøp en 3/5-pakk og legg et par sokk i hver gave). Gode ullsokker, pannebånd, votter. Deo, såper, hårstrikk, carmex/lypsyl. Anonymkode: d9b25...731 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Så snill mamma du er! Jeg er 17 år og har drømt om å få pakkekalender så lenge jeg kan huske, så jeg kan jo svare på hva jeg hadde blitt takknemlig for å få:) Carmex/lipsyl, sminkefjerner og sminkekoster (vet ikke om hun interesserer seg for sminke), proteinbarer(vet ikke om hun trener/liker det), julebrusflaske, truser, tyggis, sokker, hårstikk/schruncier, brusboks, duftlys, ansiktsmaske, deodorant, stressball(det blir man aldri for gammel til:p), godteri/snacks hun liker, "kuponger" på kino/cafetur/kvalitetstid med mamma, lapp med sponsing av ekstra god lunsj på skolen (vet ikke om de har kantine, eller lov å gå på butikken i friminuttet.) Anonymkode: f1a4e...c47 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så snill mamma du er! Jeg er 17 år og har drømt om å få pakkekalender så lenge jeg kan huske, så jeg kan jo svare på hva jeg hadde blitt takknemlig for å få:) Carmex/lipsyl, sminkefjerner og sminkekoster (vet ikke om hun interesserer seg for sminke), proteinbarer(vet ikke om hun trener/liker det), julebrusflaske, truser, tyggis, sokker, hårstikk/schruncier, brusboks, duftlys, ansiktsmaske, deodorant, stressball(det blir man aldri for gammel til:p), godteri/snacks hun liker, "kuponger" på kino/cafetur/kvalitetstid med mamma, lapp med sponsing av ekstra god lunsj på skolen (vet ikke om de har kantine, eller lov å gå på butikken i friminuttet.) Anonymkode: f1a4e...c47 Denne skulle jeg hatt før jeg lagde til min datter. Så mange gode tips! Anonymkode: 8a3f1...27e 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 Kan de ikke bare få en sånn kalender med små sjokolade-biter hver dag? Mye mindre stress for tråd-starter, og koselig for tenåringene også. Anonymkode: 450d4...ea4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 Min datter er tretten år og ønsker seg bare sminke kalendere som koster fra 600 og oppover til 2000. I fjor fikk hun en kalender fra L'occitane av sin bonusmor og fikk da kremer og sminke hver dag som hun ikke har brukt opp. Jeg er imot at jenter skal fores med dyre sminkekalendere før jul, men kan ikke nekte bonusmor for at hun kjøper den. Jeg har laget pakke kalender tidligere med godteri, hårstrikk, marsipangris, kinobilletter, sokker, lipsyl med farge og smak, vanter, deo, kakemenn, griseflax lodd,pannebånd osv, men dette er hun ikke interessert i lenger desverre, men jeg fortsetter med det likevel. Hun ønsker seg Body Shop kalenderen til 1599,- 😬 Anonymkode: 2e9dd...5db 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Skrevet 24. november 2022 Eldste får valget mellom penger eller kalender, småsøsken får kalender. H*n velger penger og sånn har det vært i 3 år nå. Anonymkode: b9928...eab
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #9 Skrevet 24. november 2022 Make up mekka til en av tenåringene og pakke hver lørdag til den andre. Har kjøpt mascara, godteri og noen billige øredobber foreløpig. Anonymkode: 8555e...099
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #10 Skrevet 25. november 2022 vanter (kan deles på 2 dager), julesokker (normal har til 24 kr per par eller så er det 3 for 2 på H&M), julepynt til rommet, små vaser/skåler osv, duftlys, pannebånd som holder håret unna når man sminker seg, penner og tusjer, notatblokk/bok, isbiter i plast, armbånd, washitape, LED te-lys eller kubbelys, hårbørste/kam, refleks Ville sjekket Normal, Søstrene Grene, Nille, TGR, Teknikmagasinet, H&M osv. Anonymkode: 582cc...33e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #11 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min datter er tretten år og ønsker seg bare sminke kalendere som koster fra 600 og oppover til 2000. I fjor fikk hun en kalender fra L'occitane av sin bonusmor og fikk da kremer og sminke hver dag som hun ikke har brukt opp. Jeg er imot at jenter skal fores med dyre sminkekalendere før jul, men kan ikke nekte bonusmor for at hun kjøper den. Jeg har laget pakke kalender tidligere med godteri, hårstrikk, marsipangris, kinobilletter, sokker, lipsyl med farge og smak, vanter, deo, kakemenn, griseflax lodd,pannebånd osv, men dette er hun ikke interessert i lenger desverre, men jeg fortsetter med det likevel. Hun ønsker seg Body Shop kalenderen til 1599,- 😬 Anonymkode: 2e9dd...5db Min datter ønsket seg og svindyre kalendere, helt uaktuelt. Det blir en Kinder sjokoladekalender som ser ut som et hus. Pakkekalender blir for dyrt. Anonymkode: e4564...6a7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #12 Skrevet 25. november 2022 Jeg har gutter da, men jeg har kjøpt nokså dyr lego (800-1000,-) som jeg har delt opp i ulike pakker. De får da de sidene i heftet som hører til legobrikkene de får og bruker førjulstiden på å bygge opp lego de ikke vet hva blir. Siste rest får de sammen med litt godteri på morgenen på julaften. Har også lapper med julefilmer (Grinchen, Alene hjemme, Die Hard osv), pepperkakebaking, hodelykttur og overnatting hos tante (når far og jeg skal på julebord) i noen av pakkene (det er jo familieaktiviteter vi ville gjort uansett, men det er fortsatt stas), også har jeg kjøpt godterijulestrømper fra Europris som jeg har fordelt. Anonymkode: 7a5fa...385
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #13 Skrevet 25. november 2022 Har to jenter på 13 og 15. Lipgloss, ansiktsmaske, badebombe, sminkefjerner, litt goddis, sminkekoster, neglelakk, lita parfyme, hårstrikk, på julaften kjøper jeg kanskje et mobildeksel. Ta en tur på Normal, søstrene Grene, TGR, de har masse som kan passe i en kalender, Anonymkode: 07492...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå