AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Hei! Jeg har tenkt til å sette inn kobberspiral, og har lest litt diverse om ulike typer. Har forstått det slik at noen er "mindre" og skal føre til mindre plager/blødninger. Er det noen som har noen erfaringer de ønsker å dele? Det settes stor pris på i så fall! Anonymkode: a8811...6f5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Har foreløpig ikke egne erfaringer, men vurderer Ballerine perlespiral selv, som er en kobberball. Både denne og Gynefix skal føre til mindre plager/blødninger. Innsetting av Gynefix er visstnok verre enn innsetting av vanlig spiral og derfor uaktuell for meg... Så blir nok Ballerine på meg, men ikke før januar. Anonymkode: 98fbd...cf0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har foreløpig ikke egne erfaringer, men vurderer Ballerine perlespiral selv, som er en kobberball. Både denne og Gynefix skal føre til mindre plager/blødninger. Innsetting av Gynefix er visstnok verre enn innsetting av vanlig spiral og derfor uaktuell for meg... Så blir nok Ballerine på meg, men ikke før januar. Anonymkode: 98fbd...cf0 Takk for svar er de jeg også har lest om, er redd for blødninger, men har funnet ut at jeg ikke kan gå på hormoner lenger. Har forøvrig ikke født. Anonymkode: a8811...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå