AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Del Skrevet 24. november 2022 Jeg har blitt satt i julebordskomite og føler vi må gjøre noe mer ut av det enn å bare "jobbe i spenning" fram til julebordet starter etter arbeidstiden. Jeg er helt fersk, komt rett fra studier og er den yngste på jobben. Har vært på 3 kurs/festlige lag så jeg kjenner alle ganske godt nå, og miljøet er toppers! Jeg har veldig lyst til å gjøre noe ut av dagen med en eller flere former for småe aktiviteter for å få opp stemningen litt. Jeg har fått høre at før så var det noen som gikk rundt med akevitt og fylte på til de som skulle være med og slikt, men vet ikke om jeg skal gjøre det. Jeg tenkte kanskje på noe quiz eller annet moro? Kanskje at de som skal være med kan sende 3 fakta om seg selv også skal de andre gjette dette? Jeg aner ikke, men jeg vet at jeg vil finne på noe moro! En av kollegaene mine har sagt det samme at vi må få opp stemninga litt før selve festen!!! Noen tips? Anonymkode: 78565...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Del Skrevet 24. november 2022 Starter julebord rett etter arbeidstid? Så ingen skal hjem å skifte? Noen av de morsomste aktivitetene jeg har vært med på er en type rebusløp. Ett sted så skjøt vi med luftgevær, hadde bowling på lagret, potetløp rundt kontoret og quiz. Ett annet sted var vi flere lag, og gikk mellom ulike poster hvor det ble utført diverse oppgave. Oppgaver som "lag ett bilde relatert til firma logo", "blindsmaking på fem mat-ting", dart, minigolf, quiz og bygge noe. Begge disse stedene ga det kjempestemning både blandt de yngre og de eldre. Der jeg jobber nå så hadde quiz til en viss grad funket, og praktiske leker/oppgaver ville blitt dårlig tatt i mot. Det er veldig variert hva som blir positivt tatt i mot på ulike arbeidsplasser. Se bare her på forumet hvor mange som hater absolutt alt som har med sosialisering med kolleger... Har man slike folk på jobb så kan aktiviteter ødelegge stemning... Anonymkode: 957ba...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå