Gå til innhold

Dere som ser på fotball vm i Qatar er onde mennesker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som ser vm i qatar tenker ikke på at tusenvis av arbeidere har dødt i arbeidet med og byge stadionene, slavekontrakter, forbud mot homofili osv. dere støtter qatar regimet hvis dere ser fotball vm nå og er enig med qatar.

Anonymkode: fe102...1df

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir meg pokker, er sporten jeg er interessert i. Hvor det spilles er meg revnende likegyldig.

Anonymkode: 1cc4c...7a8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Den er god 

Anonymkode: c971d...e07

Skrevet

Med mindre du bor ute i skogen uten kontakt med den moderne verden så bør en passe seg for å påta seg selv den moralske høy grunn.

• Liker 5
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

dere som ser vm i qatar tenker ikke på at tusenvis av arbeidere har dødt i arbeidet med og byge stadionene, slavekontrakter, forbud mot homofili osv. dere støtter qatar regimet hvis dere ser fotball vm nå og er enig med qatar.

Ellers har du det bra?

Hva med å bry deg om dine egne ting, du blir ikke noe bedre som person som prakker ditt syn på andre.

Jeg ser ned på folk som skal belære andre voksne folk, i mine øyne så sliter de med selvinnsikt og burde feie for sin egen dør. 

Anonymkode: 139f6...d8d

• Nyttig 3
Skrevet

Lever godt med det 👍

Anonymkode: 38d14...e00

Skrevet

Jeg er enig i at det er moralsk forkastelig, men det er sporten jeg er interessert i. Ikke hvor det spilles.

• Nyttig 1
Skrevet

Tja, jeg vil ikke si at de er onde akkurat..føler det skal litt mer til for å bli omtalt som ond.

Men egoistiske og litt "enkle"? Jepp, der er jeg enig. 

Elsker fotball mer enn alt, men dette tullet i Qatar tar jeg rennafart og driter i. Trodde jeg ville savne det mer, men det går veldig fint. Ser på kvinnenes Premier League og Champions league istedet👍 

Anonymkode: 829af...05a

• Liker 1
Skrevet

Ting blir nå ikke bedre uten slike store events heller, så synes det er bra det arrangeres i slike land også. Men skuffa over FIFA, FN, EU osv osv, de burde stilt høyere krav. Er kun penger som gjelder..

Anonymkode: 9bdfd...739

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 14.12):

Vel. Du ts, som er for menneskerettigheter, ønsker at denne kulturen skal importeres til Norge. Og du tror oppriktig at det er bra for landet jo flere representanter fra dette mangfoldet som kommer. Det er ikke bare Qatar som er skurken her. Vi har også opprinnelseslandet til våre hundretusenvis av nye landsmenn fra Midt-Østen/Asia og Afrika, som er FIFA-lederens viktigste støttespiller. Verdens mest korrupte mann, er i sin posisjon først og fremst takket være støtte fra Afrika og Asia.
Dvs den nye norske vinene, les kulturen. 

Du er nok like ond som alle oss andre.

Anonymkode: 036da...fc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tja, jeg vil ikke si at de er onde akkurat..føler det skal litt mer til for å bli omtalt som ond.

Men egoistiske og litt "enkle"? Jepp, der er jeg enig. 

Elsker fotball mer enn alt, men dette tullet i Qatar tar jeg rennafart og driter i. Trodde jeg ville savne det mer, men det går veldig fint. Ser på kvinnenes Premier League og Champions league istedet👍 

Anonymkode: 829af...05a

Man må vel være litt "enkel" for å orke å sitte å se på fotball?

Anonymkode: 40e5f...040

Skrevet

Slutt å gjør idretten til politikk. Hvis folk har glede av å se på fotball, må de få lov til det. Så lenge det er innenfor norsk lov, kan de se på det de ønsker.

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg ser på fotball fordi det er underholdende og det har null betydning for meg hvor fotballen spilles. 

Skrevet

Jeg driter i fotball VM, men kunne fint sett kampene og fortsatt vært i mot Qatar-regimet, hvilket jeg er.

Anonymkode: b3f14...62d

Skrevet

Folk som synes fotball er interessant,er i utgangspunktet enkle mennesker.

Anonymkode: 2e95c...cc3

Skrevet

Virker som det er laber interesse for dette fotball-vm blant de fleste. 

Anonymkode: 96129...378

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Folk som synes fotball er interessant,er i utgangspunktet enkle mennesker.

Anonymkode: 2e95c...cc3

Tja, langt smartere mennesker enn deg har snekret sammen mange gode lag gjennom forståelse for psykologi, taktiske systemer og ellers alle faktorene man må ta hensyn til for å skape suksess. Men folk må boikotte dette vm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...