Gå til innhold

Elsker eller elskerine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hvor vanlig er det å ha elsker eller elskerine? F.eks. fra jobb ol? Jeg selv vil gjerne ha en som jeg kunne bare hooke litt med da sekslivet er blitt for kjedelig nå i det siste... 

Svar gjerne om du er mann eller kvinne og om du har noen i tillegg til den  du har hjemme!😊

Anonymkode: ab2d7...486

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexlivet har blitt kjedelig nå i det siste, og du er allerede klar for å skaffe deg en elsker? 

Anonymkode: 34251...a06

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sexlivet har blitt kjedelig nå i det siste, og du er allerede klar for å skaffe deg en elsker? 

Anonymkode: 34251...a06

Ikke det det handler om, jeg lurte bare generellt! Hvor vanlig er det? 

Skrevet

Ikke halv sju livet, men sekslivet....

Anonymkode: 1e2b1...be4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, jeg lever et strikt åtteliv.

Anonymkode: 0e6d5...933

• Liker 1
Skrevet

On topic: 

Enten er du i et monogamt forhold og er utro, eller du er i et åpen forhold med regler, eller du er single og gjør hva du vil.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er elskerinne, singel, men han er ikke. Kjenner ingen andre som holder på slik.
Vil du helst ha fast elskerinne eller one night stands?

Anonymkode: 306c1...b13

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er elskerinne, singel, men han er ikke. Kjenner ingen andre som holder på slik.
Vil du helst ha fast elskerinne eller one night stands?

Tenker jo fast da? Men hvorfor ikke one nights også? 🤣...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ca 60% av kvinner og 40% av menn som har vært i langvarige relasjoner er utro en eller annen gang ila av livet. 

Anonymkode: af803...53f

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tenker jo fast da? Men hvorfor ikke one nights også? 🤣...

Du må finne det som passer deg. Han jeg er med, foretrekker fast elsker (så vidt han har sagt...). Vi prøver nye ting og sexen blir bedre. Utfordringen kan være følelser da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ca 60% av kvinner og 40% av menn som har vært i langvarige relasjoner er utro en eller annen gang ila av livet. 

Helt sprøtt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei!

Jeg lurer på hvor vanlig er det å ha elsker eller elskerine? F.eks. fra jobb ol? Jeg selv vil gjerne ha en som jeg kunne bare hooke litt med da sekslivet er blitt for kjedelig nå i det siste... 

Svar gjerne om du er mann eller kvinne og om du har noen i tillegg til den  du har hjemme!😊

Elskerinne heter det, med dobbelt n.

Anonymkode: 5d58d...386

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Kjetilkasper@outlo said:

De aller fleste kvinner har en eller flere elskere, enten de er i forhold eller ikke. De aller fleste i dag har messenger o.l, og menn bør være klar over at kvinner, til en hver tid har 3-10 menn, hvor det holdes en flørtende tone, eller hvor de holdes på "gress" om du vil. De fleste vil ikke innrømme dette da det rokker ved narrative om kvinner som noe mer høyverdige, men det er slik det er. 

Tror ikke de fleste kvinne har elskere, de færreste har det, vil jeg si. Men beilere på messengerlista ja..

• Liker 2
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (1 time siden):

De aller fleste kvinner har en eller flere elskere, enten de er i forhold eller ikke. De aller fleste i dag har messenger o.l, og menn bør være klar over at kvinner, til en hver tid har 3-10 menn, hvor det holdes en flørtende tone, eller hvor de holdes på "gress" om du vil. De fleste vil ikke innrømme dette da det rokker ved narrative om kvinner som noe mer høyverdige, men det er slik det er. 

😂😂😂😂

Anonymkode: b063f...c40

• Liker 2
Skrevet

Kjenner stor trang til ei elskerinne for tiden..

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mener det er omvendt, 60% menn og 40% kvinner.

Anonymkode: a0637...b64

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mener det er omvendt, 60% menn og 40% kvinner.

Anonymkode: a0637...b64

La oss si fifty fifty da. Det er mange nok analfabeter her, som tolker det slik at halvparten til enhver tid har noen på si. Men det holder altså med én utrogjerning, i kanskje ett av flere forhold, i løpet av hele livet, for å havne inn i den statistikken. Synes ikke det høres så ille ut. 

Anonymkode: 66dda...0a5

Skrevet

Mann her. Jeg trur det er omtrent like vanlig for kvinner og menn. Jeg har ei fast elskerinne nå og ei som jeg treffer en sjelden gang. Har vært gift i over 10 år og har barn. Elskerinna er i samma situasjon. Monogami er vanskelig i praksis for noen. Min opplevelse er at verken elskerinna eller jeg er noe mindre glad i partneren enn andre folk, absolutt ikke. Det har utvilsomt bidratt til et bedre sexliv for oss begge, enten den ene parten er uvitende eller ei. Det føles både feil og riktig på samma gang. Jeg har stor sexlyst og vi har sex omtrent daglig, allikevel har jeg behov for noe annet. Skjønner det hvis folk syns det er ugreit, men sånn er det!

• Liker 1
Skrevet
Mann-1982 skrev (6 minutter siden):

Mann her. Jeg trur det er omtrent like vanlig for kvinner og menn. Jeg har ei fast elskerinne nå og ei som jeg treffer en sjelden gang. Har vært gift i over 10 år og har barn. Elskerinna er i samma situasjon. Monogami er vanskelig i praksis for noen. Min opplevelse er at verken elskerinna eller jeg er noe mindre glad i partneren enn andre folk, absolutt ikke. Det har utvilsomt bidratt til et bedre sexliv for oss begge, enten den ene parten er uvitende eller ei. Det føles både feil og riktig på samma gang. Jeg har stor sexlyst og vi har sex omtrent daglig, allikevel har jeg behov for noe annet. Skjønner det hvis folk syns det er ugreit, men sånn er det!

Hvorfor kan du ikke være ærlig med samboeren om det? Og ha åpent forhold, så hun også kan få seg noe på si? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...