AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Nå har jeg helt vondt i magen og aner ikke hva vi skal gjøre. Har en gutt som skal feire 8-årsdag på søndag og vi har invitert alle guttene i klassen samt et par stykker som går i en av de andre klassene på trinnet fordi de er venner fra barnehagetida. So far so good. Så er vår gutt god venn med to jenter i klassen og vi har da sagt at han også kan invitere disse to. Da er det 9 jenter igjen. I går brøt han sammen i krampegråt fordi han hadde lyst til invitere ei tredje jente. Dette er ei jente vi egentlig ikke har hørt at han leker så mye med, men han hadde allerede sagt til henne at hun skulle få komme og ble så lei seg da jeg sa nei at han mente han da måtte ta med en gave til denne jenta fordi hun nå ble utestengt av ham. Spørsmålet er om det er innafor å invitere ei tredje jente og utelate 8. På skolen jobber alle de tre klassene mye på tvers, så ungene har ikke et veldig klart bilde av hvem de egentlig går i klasse med. F.x sitter elever fra a, b og c blandet på de tre klasserommene. Av de tre jentene, tror jeg ei sitter i klasserommet til vår gutt, mens de to andre sitter sammen på et annet rom. Tilsammen er de vel 30 jenter eller noe sånt. Jeg vil jo at han skal ha en best mulig bursdag, men er utrolig redd for at vi skal bli sett på som ekskluderende. Det er av mange grunner ikke mulig å invitere hele klassen. Anonymkode: 01e37...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå