Gå til innhold

Hvordan holder dere dere slanke?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg gjør ingenting for det, jeg er bare slik.

Jeg også.. Er rett og slett umulig for meg å legge på meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et noenlunde fornuftig kosthold (fiber, frukt og grønt, men spiser en del kake og godt også, da) og sykler og går masse. Pluss at jeg trener en til to ganger i uken.

Piglet

Gjest Gjest_marstad_*
Skrevet

jeg har alltid vært kraftig/småfeit. så begynte jeg med herbalife , og tok av 22 kg , og har faktisk holdt vekten i 2år.

Skrevet

Mye er vel gener, vil jeg tro, for jeg har vært tynn/slank bestandig. Ellers spiser jeg sunt, veldig lite godteri, og normalt sett trener jeg en del.

Skrevet

Kombinasjon av høyt aktivitetsnivå, trening, relativt sunne matvaner, men først og fremst er jeg så forfengelig at det holder lenge det og. (Har vel ikke de verste "fedmegenene" heller.)

Skrevet

Ikkeno, er naturlig tynn. Har aldri trent og spiser det jeg vil

Skrevet

Spiser mye tull mellom måltidene. Dermed holder forbrenningen seg oppe hele tiden, tror jeg....er hvertfall tynn...

Skrevet

Det er ikke alltid jeg holder dette selv, men hvis jeg synes det trengs, er dette det jeg gjør:

- Spiser sunt (mye fiber, grønnsaker, protein, generelt lav GI på maten), ofte og relativt lite

- Bevegelse: enten det er styrketrening, joggeturer, aktiviteter med hunden eller en kombinasjon av alt

I perioder spiser jeg utrolig mye godteri, men det er lett å regulere med trening - hvis jeg gidder.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har alltid vært veldig slank.. gjør ikke noe spesielt for det men drikker mye vann og spiser regelmessig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...