Gå til innhold

Bruker dere tights på små gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gutt under 2 år?:)

Anonymkode: 92628...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er kaldt, har mine gått i bare stilongs inne, det er kanskje en slight tights? 

Ellers går de i vanlig bukse, aldri sånne typisk "Leggings"-tights. 

Anonymkode: bbb0c...62e

Skrevet

Har en gutt på 1, og jeg har et par ribbestrikkede leggings fra lindex som han bruker innimellom. De sitter veldig godt på, og han bevege seg bra i dem.

• Liker 1
Skrevet

Stillongs vil jeg kalle det. Ja, det brukte det da han var liten. Kunne ikke fordra strømpebukse. 

Anonymkode: 61af2...1c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dere som har gutt under 2 år?:)

Anonymkode: 92628...574

Nei. Hvis du tenker på ullundertøy, ja

Anonymkode: ca596...91d

• Liker 1
Skrevet

Ja, brukte tights en del på han i sommer. Går også litt med bare stillongs om vinteren.

Anonymkode: 7d1a1...510

Skrevet

Ja,tights er gulle godt. Ingen bukser som henger på denne lange tynne gutten,er de passe rundt blir de for korte i beina. Lett etter bukser som er smale i passform,men da blir det bare jeans og sånt som er særlig behagelig å leke i.

Anonymkode: 9e75f...013

Skrevet

IKKE er særlig behagelig å leke i*

Skrevet

Nei, er så gammeldags av meg at jeg tenker det er jenteklær. Da mener jeg typisk tights som er på settene fra lindex feks.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja,tights er gulle godt. Ingen bukser som henger på denne lange tynne gutten,er de passe rundt blir de for korte i beina. Lett etter bukser som er smale i passform,men da blir det bare jeans og sånt som er særlig behagelig å leke i.

Samme her. Og gutter på 1 eller 2 spiller det jo null rolle om det er jentete. 

Anonymkode: ef6c7...459

• Liker 2
Skrevet

Bruker kun stilongs / tights av ull. Ikke bomulls på gutt😊

Anonymkode: 8f521...0bf

Skrevet

Tights kunnnr jeg aldri brukt men stillongs ja

Anonymkode: 86953...03f

Skrevet

Jada, arva en liten haug med rosa og gule tights med blomster og hjerter og alt mulig. Guttungen elsker dem, for de er så fine! Og de er myke og gode og behagelige å leke i 😊 

Han er så varm av seg at det er veldig greit med tynne klær. Og når han selv syns de er fine, ser jeg ingen grunn til å ikke kle han i dem. Aldri hørt om noe trøbbel med det.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

De to første årene i barnehagen var det stillongs som gjaldt halve året. Vi hadde også noen tights, som han likte veldig godt. 

Så ble han tre, og oppdaget lommer. Tights brukes nå bare hvis alt annet er til vask, og stillongs bare på turdag. 

Han ble mye mer storgutt når han begynte med vanlige bukser, men det gjorde meg ingenting at han så liten ut før. Han var jo liten.

Anonymkode: d687e...b9b

Skrevet

Ja. De guttene som ikke har tålt ull har brukt mye tights da de gikk i barnehagen. Det selges jo til og med på gutteavdelinga til hm 😅 Lettvint og enkelt å ha under uteklær og mykt og godt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...