AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Noen som har kjent på det over lang tid? Jeg følte meg klar, fikk god energi av å skravle via nett og fikk god dialog med en. Den dagen vi skulle møtes så feiga jeg ut. Dette skjer flere ganger, jeg får helt angst av å treffe noen og jeg klarer ikke helt å kjenne etter hvilke grunn. Noen flere? Anonymkode: 778e9...c00
exictence Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Hvis jeg chatter med en jeg liker, har jeg veldig lyst til å treffe ham ganske snart. Da er jeg spent, men ikke direkte redd. Tror du må prøve å bare hoppe i det, og ikke feige ut. Den første gangen er nok vanskeligst. Lykke til
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Jo. Etter forrige opplevelse med ei som egentlig var en bra dame, men krevde veldig mye av sine regler og sannheter, det skulle gjelde for meg. Jeg orker ikke hysteriske kvinner, og nå "tør" jeg ikke date pga. den erfaringen som ble veldig heftig.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Ja. Klarer ikke se for meg at noen kan finne meg interessant, smart og pen nok. Har gitt opp, og trives bedre uten presset egentlig. Anonymkode: b6d4e...82e 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 Ja det pleier å skje meg og. Anonymkode: 4b752...170
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 Hvis du er nervøs (sosialt engstelig) for å møte et nytt menneske, så vil jeg anbefale å vende blikket utover og hoppe i det. Nesten uten unntak blir det en hyggelig opplevelse selv om det trolig ikke blir noe mer ut av det. For egen del er jeg ikke redd for å møte folk, men får en stor klump i magen av hele dating-kulturen. Er ganske "ny" i dette gamet og har allerede fått avsmak. Folk som dater flere samtidig, dropper deg uten et ord, stiller opp veldig høye krav og forventninger til drømmemannen og mer eller mindre ingen tanker om hva de skal tilføre selv (utover evt sex). Stort sett enten primadonnaer eller gold-diggere. Det er nesten ingen datingprofiler jeg har sett på disse online-nettstedene som jeg ville tatt i med ildtang, selv ikke de som hevder seg "seriøse". Så sånn sett er jeg "redd" for at dette opplegget bare vil gi mer ubehag enn fremtidig partner og dropper å innlede noen dialog eller møte med noen. Det går an å finne den rette på andre arenaer og da slipper man å kjenne med den angsten du beskriver fordi man møtes mer naturlig. Anonymkode: f4fe5...de8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 1 hour ago, Maatte_ha_konto said: Jo. Etter forrige opplevelse med ei som egentlig var en bra dame, men krevde veldig mye av sine regler og sannheter, det skulle gjelde for meg. Jeg orker ikke hysteriske kvinner, og nå "tør" jeg ikke date pga. den erfaringen som ble veldig heftig. Nå er teksten din ganske vanskelig å tyde, så beklager hvis jeg bommer, men det er vel litt drøyt å tenke at alle damer er krevende bare fordi du har møtt en som er det? Anonymkode: 2a6c9...700 2
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 24. november 2022 #8 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nå er teksten din ganske vanskelig å tyde, så beklager hvis jeg bommer, men det er vel litt drøyt å tenke at alle damer er krevende bare fordi du har møtt en som er det? Anonymkode: 2a6c9...700 Jaja helt klar, mente ikke det. Det er nok bare en liten periode hvor jeg nyter å være uten forpliktelser og forventninger. Kommer sterkere tilbake.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #9 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du er nervøs (sosialt engstelig) for å møte et nytt menneske, så vil jeg anbefale å vende blikket utover og hoppe i det. Nesten uten unntak blir det en hyggelig opplevelse selv om det trolig ikke blir noe mer ut av det. For egen del er jeg ikke redd for å møte folk, men får en stor klump i magen av hele dating-kulturen. Er ganske "ny" i dette gamet og har allerede fått avsmak. Folk som dater flere samtidig, dropper deg uten et ord, stiller opp veldig høye krav og forventninger til drømmemannen og mer eller mindre ingen tanker om hva de skal tilføre selv (utover evt sex). Stort sett enten primadonnaer eller gold-diggere. Det er nesten ingen datingprofiler jeg har sett på disse online-nettstedene som jeg ville tatt i med ildtang, selv ikke de som hevder seg "seriøse". Så sånn sett er jeg "redd" for at dette opplegget bare vil gi mer ubehag enn fremtidig partner og dropper å innlede noen dialog eller møte med noen. Det går an å finne den rette på andre arenaer og da slipper man å kjenne med den angsten du beskriver fordi man møtes mer naturlig. Anonymkode: f4fe5...de8 Jeg har tenkt i hele dag på hva som er det skumle ved det. Det er ikke for å bli såret eller noe. En dag kommer hvor jeg bryr meg så mye om en mann at far til barnet mitt får vite at jeg har gått videre med livet mitt. Sist det skjedde så ble nesten-kjæresten drapstruet av min eks, jeg ble meldt til barnevernet på falsk grunnlag, politiet ble blandet inn og fyren jeg drev på med rømte. Jeg tror det er derfor Anonymkode: 778e9...c00 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #10 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har tenkt i hele dag på hva som er det skumle ved det. Det er ikke for å bli såret eller noe. En dag kommer hvor jeg bryr meg så mye om en mann at far til barnet mitt får vite at jeg har gått videre med livet mitt. Sist det skjedde så ble nesten-kjæresten drapstruet av min eks, jeg ble meldt til barnevernet på falsk grunnlag, politiet ble blandet inn og fyren jeg drev på med rømte. Jeg tror det er derfor Anonymkode: 778e9...c00 Herregud. Det er ikke rart du er redd for å date noen. Det hadde jeg vært også, hvis jeg var deg. Anonymkode: 9794d...d6c 1
BobTheNoob Skrevet 25. november 2022 #11 Skrevet 25. november 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: En dag kommer hvor jeg bryr meg så mye om en mann at far til barnet mitt får vite at jeg har gått videre med livet mitt. Sist det skjedde så ble nesten-kjæresten drapstruet av min eks, jeg ble meldt til barnevernet på falsk grunnlag, politiet ble blandet inn og fyren jeg drev på med rømte. Det der snur jo hele saken! Må jo være soleklart en politisak/beskyttelses-sak?? Har du sjekket dette juridisk? Kan jo ikke leve sånn.. 1
GrønnNellik68 Skrevet 25. november 2022 #12 Skrevet 25. november 2022 ja her skjønner jeg hvorfor du ikke tør å date. Her bør du jo skaffe deg nok beskyttelse at du føler deg trygg og han må få vite at du er fri til å gjøre hva du vil med livet ditt nå.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #13 Skrevet 26. november 2022 Du er nå modig som er på nettdating og chatter med de. Forstår godt du feiger ut når du skal treffe de. Jeg tør ikke lete etter noen på nettet og ihvertfall ikke treffe dem. Det er vel fordi det ligger i kortene hvorfor vi treffes og jeg er livredd for å bli skuffet og såret eller at han synes jeg er uattraktiv. Det hele blir bare pinlig. Ikke lett. Anonymkode: 7ca7e...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå