AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 jeg er gravid med nr2 og da jeg fikk nr1 tenkte jeg aldri på dette at venner,familie osv IKKE skulle kysse ungen eller hender. Men hva er dette? og har det skjedd noen her inne? Anonymkode: fe9cd...669
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Hva RS-virus er? Google. Det er en ganske vanlig luftveisinfeksjon, som er helt ufarlig for voksne og større barn, men som kan være farlig for små barn under ett år. Men det er altså noen veldig få som er uheldige og blir skikkelig syke av det. Jeg har aldri nektet noen å kysse ungen eller hender. Min minste fikk et annet virus som var beslektet med RS-virus. Han hadde 41 i feber i fire dager, og var slapp og smådårlig, men aldri noe som ble farlig (41 i feber er faktisk ikke kjempefarlig for små barn.. gikk til legen etter et par dager, og fikk bare bekjed om å gi en paracet). Anonymkode: d611c...0c8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Min fikk rs. Endte med pustehjelp og intensivavdeling i en uke. Anonymkode: 79390...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå