AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 I går laget han en scene på butikken fordi jeg kjøpte med meg to ferdigsmurte sandwich brunost knekkebrød, en liten pasta salat og to epler som jeg skal ha til lunsj imorgen når jeg skal ut på tur. ''Skal du seriøst ikke spise mer enn det der frem til middagen?'' med en skikkelig sur tone. Svarte med at det holder lenge for meg, da begynte han å si at jeg måtte ta med meg noe mer. Skulle tro jeg som 27 åring stod der med faren min på 58 år. Flaut. Skal ikke legge skjul på at jeg har gått litt ned i vekt det siste året, men det er ikke markant. Jeg gikk fra å veie 63 til å nå veie 58. Jeg jobber med å gå opp til 60 igjen, men det er ikke så lett. Spiser helt normalt til vanlig, spiser også normale porsjoner til middag. Merker jo delvis at det går litt utover selvtilliten at han er så streng og prakker på meg at jeg må spise mer hele tiden, begynner å få litt tanker om at han tror at jeg er stygg tynn? Anonymkode: c356c...a6d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Høres ut som han er redd for at du skal stikke av med en kjekkere mann når du selv blir penere. Han prøver å kontrollere matinntaket slik at du skal fortsette være stuck med han for alltid Anonymkode: 13432...319 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 veel, ferdigsmurte knekkebrød i pakke er ikkie mat - det er tyggemotstand.. Pastasalat er ofte drittmat så slik sett skjønner jeg at han reagerer om det er din "go to" liksom.. Anonymkode: a18db...cc9 13 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han prøver å kontrollere matinntaket slik at du skal fortsette være stuck med han for alltid Anonymkode: 13432...319 Det er jo helt latterlig å være så bastant etter så lite informasjon. TS - kanskje han er bekymret for at du spiser for lite? Anonymkode: 3fdb1...e5c 15 2
AprilLudgate Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 Han er sur fordi du har gått ned i vekt ja, sannsynligvis fordi han føler seg feil selv. Skjønner ikke at det var lite mat til lunch? 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som han er redd for at du skal stikke av med en kjekkere mann når du selv blir penere. Han prøver å kontrollere matinntaket slik at du skal fortsette være stuck med han for alltid Anonymkode: 13432...319 Hvor står det at hun er penere? Om man er pen eller ikke har for det første ikke noe å si, og for det andre ikke sammenheng med vekt. Skjerpings. Anonymkode: bc04d...d0a 5
Gjest AprilRyan Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 Det kan jo være at han er bekymret for deg og at det kommer ut på en feil måte. Noen blir litt strenge når de er bekymret, men ikke alle som responderer særlig godt på en slik måte å være på. At han mener det godt, men at det kommer ut helt feil.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Skrevet 24. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor står det at hun er penere? Om man er pen eller ikke har for det første ikke noe å si, og for det andre ikke sammenheng med vekt. Skjerpings. Anonymkode: bc04d...d0a Når man går ned i vekt blir man penere. TS sier hun har gått nd i vekt. Hun er fortsatt normalvektig Anonymkode: 13432...319 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #9 Skrevet 24. november 2022 Det der er ikke kjefting. Kjæresten din sa bare klart fra hva han mente. Hadde han sagt det på samme måte til en kompis, ville ikke kompisen reagert med annet enn et "ok". Du overanlyserer og drar med deg din egen usikkerhet inn i hva han sa. Typisk damer! Ta heller ansvar for egen helse og spis mer. Du sier du skal opp i vekt, så gjør det da! Anonymkode: b9e2a...1a9 6
Daisy-love Skrevet 24. november 2022 #10 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når man går ned i vekt blir man penere. TS sier hun har gått nd i vekt. Hun er fortsatt normalvektig Anonymkode: 13432...319 Hæ? Det er ingen automatikk i at noen blir penere av å gå ned i vekt. TS var nok pen både før og etter vektnedgangen. 12 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #11 Skrevet 24. november 2022 AprilLudgate skrev (12 minutter siden): Han er sur fordi du har gått ned i vekt ja, sannsynligvis fordi han føler seg feil selv. Skjønner ikke at det var lite mat til lunch? Lunsj og frokost. Anonymkode: ad4fb...ffc
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #12 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): veel, ferdigsmurte knekkebrød i pakke er ikkie mat - det er tyggemotstand.. Pastasalat er ofte drittmat så slik sett skjønner jeg at han reagerer om det er din "go to" liksom.. Anonymkode: a18db...cc9 Uansett har han ingen rett å kjefte på henne. Hu velger selv hva hun kan spise! Anonymkode: c6285...425 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #13 Skrevet 24. november 2022 Vi vet jo lite om TS har normalvekt når hun ikke sier noe om høyde. Det er stor forskjell på å veie 58 kg om man er 160 kontra 180. Anonymkode: 36851...f10 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #14 Skrevet 24. november 2022 Han er redd for deg. Det følger med mye vondt med å rase ned i vekt. Anonymkode: 9574f...e76 3
Bombasi Skrevet 24. november 2022 #15 Skrevet 24. november 2022 Jeg lurer på hvordan han selv ser ut. Er han tynn, slank, fit, lett overvektig eller overvektig? Føler det er relevant utifra hva som ligger bak hans meninger om ditt kosthold...
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #16 Skrevet 24. november 2022 Ja, hvor høy er du, Ts? Jeg synes ellers at lunsjen din hørtes helt normal ut. Jeg spiser som oftest bare to knekkebrød til lunsj. Har en BMI på 22 og er derfor helt alminnelig slank, så en lett lunsj betyr ikke nødvendigvis noen fare, akkurat. Anonymkode: 9e6b3...e4d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #17 Skrevet 24. november 2022 Det kan være han har kontrollerende adferd, det kan også være at han bare er bekymret for deg. Og maten du spiser er helt elendig. Du burde fokusere mer på næringsinnholdet. Ikke kaloriene, men hvilke næringsstoffer du får i deg. Knekkebrød med ultraprosessert "brunost" og pastasalat er helt krise som måltid. Eple går greit, men burde byttes ut med en grønnsak. Anonymkode: 07f7e...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #18 Skrevet 24. november 2022 Jeg skjønner at han er bekymret.. Om du jobber med å gå opp i vekt er ikke dette det eneste du bør spise mellom ca 07-16. Eple er kun vomfyll, pastasalat vet jeg ikke noe om, men de 2 pakk knekkebrødene du snakker om er ikke en gang et fullverdig knekkebrød. Anonymkode: ad4fb...ffc 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #19 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Uansett har han ingen rett å kjefte på henne. Hu velger selv hva hun kan spise! Anonymkode: c6285...425 joda, men en partner som ser sin kjære gå ned i vekt unødig og er bekymret og føler de ikke nrå frem er ofte redde og redde mennesker skjenner ofte.. Anonymkode: a18db...cc9 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #20 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi vet jo lite om TS har normalvekt når hun ikke sier noe om høyde. Det er stor forskjell på å veie 58 kg om man er 160 kontra 180. Anonymkode: 36851...f10 Jeg er 170 så jeg var ikke overvektig før vektnedgangen heller. Det vises ikke på meg at jeg har gått ned, jeg har en litt staut oppbygning i tillegg. Anonymkode: c356c...a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå