AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Har IKM på lørdag, men begynte med intens kvalme i går, som fortsatt henger i. Fikk positiv g-test i dag tidlig. Kan svangerskapsrelatert kvalme komme så tidlig eller brygger jeg på noe? Anonymkode: ffc53...8de
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Med ene barnet mitt ble jeg konstant småkvalm allerede i det jeg bikket uke 3 ganske nøyaktig 1 uke etter eggløsning (tempet så var helt sikker på når el var), tok da en test 3+3 som ble positiv . Og den ble bare verre dessverre, og jeg endte opp innlagt pga ekstrem hyperemesis, kvalmen og oppkast ga seg sakte og sikkert fra ca uke 20..... Med de andre barna mine ble jeg småkvalm i uke 6/7, men det ble med småkvalme til rundt uke 12/13, og ikke noe oppkast. Anonymkode: 2ad6b...0b1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Så fort hcg nivået øker kan kvalmen komme. Det varierer hvordan kroppen reagerer på endringene. Anonymkode: ba42d...f60
Anjatapinjata Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Jeg ble kvalm et par dager før ikm så ja man kan merke det tidlig😅
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 3+5 med første, 3+3 med andre. Hyperemesis med begge….. Så ja det kan komme tidlig 😛 Anonymkode: f3537...660
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Jeg ble kvalm etter inntak av søtsaker ca. halvannen uke før IKM. Stusset på det selv, for jeg syns det var veldig tidlig hvis jeg var gravid, men jeg ble ikke syk og kvalmen tok seg ytterligere opp. Jeg var dessverre ekstremt kvalm i 1.trimester. Anonymkode: 4203c...ce9
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Skrevet 16. mars Er det forskjell på kvalmen hvis man har gutt eller jente ? Anonymkode: 019fd...1c0
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Skrevet 16. mars Ved 6 uker ble jeg kvalm. Spurte jordmor og hun mente det var vanlig- før det er det få som merker det. Anonymkode: 0eeeb...182
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Skrevet 16. mars Ble kvalm flere dager før ikm. (Jentebaby) Anonymkode: 5757b...b28
Piggsopp Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det forskjell på kvalmen hvis man har gutt eller jente ? Anonymkode: 019fd...1c0 Statistisk sett får flere ekstrem sva gerskapskvalme når de er gravid med jente. Men det kan variere fra person til person selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Skrevet 16. mars Visste ikke at jeg var gravid. Var noen dager hvor jeg var kvalm uten at jeg skjønte hvorfor. Skjønte jo hvorfor når mensen ikke kom. Så jeg var ikke langt på vei! Anonymkode: 603d5...c5c
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Skrevet 16. mars Ble tidlig kvalm begge gangene og veldig kvalm og innlagt på sykehuset. Fikk gutt begge gangene 😄 Anonymkode: 066fd...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå