Rockefot99 Skrevet 24. november 2022 #1 Del Skrevet 24. november 2022 Ser litt på Ex on the beach og stusser litt over Mario. Aldri sett noen som baksnakker og er så glad i drama før! 😳 Ikke spesielt kjekk, men tror han er Guds gave til jentene og at han kan få hvem som helst.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 24. november 2022 #2 Del Skrevet 24. november 2022 Du har aldri sett en sånn før? Jøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockefot99 Skrevet 24. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2022 Sprite skrev (Akkurat nå): Du har aldri sett en sånn før? Jøss Nei, det har jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 24. november 2022 #4 Del Skrevet 24. november 2022 Hvorfor man inviterer han gang på gang til programmet er for meg helt uforståelig. Han er oppbrukt. La han tjene penger ved å virkelig jobbe for dem, han har hatt sine 5 min i rampelyset - på tide å gå videre, Mario. Du har ingenting å by på. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockefot99 Skrevet 24. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 24. november 2022 Trudis23 skrev (Akkurat nå): Hvorfor man inviterer han gang på gang til programmet er for meg helt uforståelig. Han er oppbrukt. La han tjene penger ved å virkelig jobbe for dem, han har hatt sine 5 min i rampelyset - på tide å gå videre, Mario. Du har ingenting å by på. Helt enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå