AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Hvordan gjør jeg det? Har funnet ut at selv om jeg egentlig synes gardinkapper er…lite fint.. Så har jeg litt lyst på en julekappe i vinduet på kjøkkenet. Da det kun er til bruk ved jul, så ønsker jeg ikke å ha noen permanent løsning. Går det an å ha en slags stang som står i spenn? 🤔 Anonymkode: e2370...a80
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Ja, det går an. Du kjøper en spennstang. Samme type man bruker i dusjen, døråpninger etc. Anonymkode: 8d606...ae9
rampeguri Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 Alternativt kan du bruke en slik, da er det bare 2 små kroker som skal festes i veggen og det vil omtrent ikke synes i ettertid når du tar dem ut. Bare sørg for at du lager den litt mindre enn du tror du må, den kan ellers henge u en slak bue... https://jysk.no/gardiner/gardinstenger/gardintilbehor/gardinspiral-3m/pk-hvit?gclid=CjwKCAiAyfybBhBKEiwAgtB7fpYIk4DA0ycvfTm5h1ZMO9-b-kg4TTEo5m5gWnCcX7HOaVzmdDxfJBoC8w0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå