AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Hvor mange her er det som tror at den skatteprosenten som står på skattekortet/lønnsslippen er det de betaler i skatt? Anonymkode: a25b1...2ff
newman01 Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 (endret) Er det forskjell? Jeg pleier å endre skattekortet slik at jeg betaler minst mulig skatt, for da sparer jeg masse penger. I år klarte jeg å få skattekortet godkjent på 13% (oppga rett over 100k i inntekt), og har hatt masse penger til å kjøpe klær og ny tv. Deilig å lure skatteetaten 🤪 Endret 24. november 2022 av newman01 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 34 minutter siden, newman01 said: Er det forskjell? Jeg pleier å endre skattekortet slik at jeg betaler minst mulig skatt, for da sparer jeg masse penger. I år klarte jeg å få skattekortet godkjent på 13% (oppga rett over 100k i inntekt), og har hatt masse penger til å kjøpe klær og ny tv. Deilig å lure skatteetaten 🤪 Jeg har vært ennå smartere! Skaffet meg frikort! *fnis* Anonymkode: 82fe3...adb 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 newman01 skrev (48 minutter siden): Er det forskjell? Jeg pleier å endre skattekortet slik at jeg betaler minst mulig skatt, for da sparer jeg masse penger. I år klarte jeg å få skattekortet godkjent på 13% (oppga rett over 100k i inntekt), og har hatt masse penger til å kjøpe klær og ny tv. Deilig å lure skatteetaten 🤪 Ikke sant... 😂 Men det er ganske skremmende at mange faktisk tror at skattetrekket er det de reelt betaler i skatt. Ser ofte argumentasjonen om at det ikke er noen vits å jobbe ekstra fordi de da må betale nesten halvparten i skatt... 😂 De har f.eks tabellkort for hovedarbeidsgiver og prosentkort på biarbeidsgiver som står på 40 % eller mer og tror da at de virkelig betaler 40 % skatt på det de jobber ekstra...😂 Anonymkode: a25b1...2ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå