AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Synes den er så fin. Helt avklart skilsmisse, han er gift på nytt. Hvitt gull med sten. Vi møtes sjelden. Ble bare litt usikker på det. Så på ringer på nettet, men finner ingen så fin som den. Så damer, hvilke tanker har dere om dette? 😘 Anonymkode: 91703...eb4
flusa Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Dersom du føler for å fortsette å bruke den,så gjør det. Selv hadde jeg ikke klart å bruke min ex sin forlovelsesring,da det hadde gitt meg dårlige minner. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Etter 20 års samliv ble jeg skilt, og jeg bruker alle smykkene med glede, unntak er giftering som ble smeltet. Bruk ringen om du liker den godt 😀 Anonymkode: 85915...56f 2
Arkana Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Jeg tenker at du gjør akkurat som du vil. Det er jo ikke sånn at det livet dere har hatt sammen har vært verdiløst eller uten gode minner bare fordi det endte med skilsmisse så det er ingen grunn til at smykker ikke kan brukes. Du har jo tenkt å bruke andre gaver han har kjøpt deg eller halvparten av møblene dere har hatt i det felles huset, så hvorfor ikke smykker? 3
Firtina Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 Hadde brukt den om det føles bra for meg 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 Bruker gjerne smykke og ørrdobber fra eks, men ville nok følt det var litt feil å gå med forlovelsesringen. Akkurat som om jeg tviholdt på forholdet eller noe. Anonymkode: e1d18...d63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå