AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Jeg må sende et brev til NAV og lurer på om jeg postlegger det imorgen kveld (torsdag) kommer det frem til NAV mandag da? Eller kan jeg vente med å sende det fredag? Anonymkode: 9fad0...355
Jaytee Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Mest sannsynlig, ja. Postgangen går kl 16 hver dag, men da er du hvert fall sikker på at den er kommet frem til mandag. Husk at NAV har postkasse utenfor kontoret sitt.
Maestro Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Spørs hvor du bor og sånn og hvilke nav du skal sende til. For oss er bla arbeid og ytelser, til Karmøy. Husker ikke hvor jeg sendte noe tilleggsinformasjon til ang liten stilling i jobb når jeg søkte trygd. Om det var til Oslo eller Karmøy, for det måtte sendes pr post 🙈 Og vi har et nav kontor i min kommune. Trasig system.
Maestro Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Jaytee skrev (7 minutter siden): Mest sannsynlig, ja. Postgangen går kl 16 hver dag, men da er du hvert fall sikker på at den er kommet frem til mandag. Husk at NAV har postkasse utenfor kontoret sitt. Kommer anpå hva som skal sendes. Er ikke alt som skal til det lokale nav kontoret. Da jeg var sykemeldt og min jobb da brukte ikke sykemelding via nav. Måtte sende med post. Jeg bor i Stavanger og det skulle til Karmøy.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 Det kommer an på hvor du bor, og hvordan postgangen er mellom der og dit brevet skal. Legger du i postkasse, så sjekk tømmetider. Her er det noen som tømmes tidlig morgen, andre senere på dagen. Det har mye å si for når brevet havner i postgangen. Anonymkode: 46d44...b7c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 Jaytee skrev (48 minutter siden): Mest sannsynlig, ja. Postgangen går kl 16 hver dag, men da er du hvert fall sikker på at den er kommet frem til mandag. Husk at NAV har postkasse utenfor kontoret sitt. Det er til NAV klage. Skal klage på et vedtak som er sendt til NAV klageinstans. Anonymkode: 9fad0...355
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det kommer an på hvor du bor, og hvordan postgangen er mellom der og dit brevet skal. Legger du i postkasse, så sjekk tømmetider. Her er det noen som tømmes tidlig morgen, andre senere på dagen. Det har mye å si for når brevet havner i postgangen. Anonymkode: 46d44...b7c Jeg bor i nærheten av Sandvika i Bærum. Anonymkode: 9fad0...355
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Skrevet 24. november 2022 Maestro skrev (40 minutter siden): Kommer anpå hva som skal sendes. Er ikke alt som skal til det lokale nav kontoret. Da jeg var sykemeldt og min jobb da brukte ikke sykemelding via nav. Måtte sende med post. Jeg bor i Stavanger og det skulle til Karmøy. Er A4 brev med noen ark i. Skal ettersende dokumenter angående en klage. Klagen er sendt til NAV klageinstans, så skal sende dit. Anonymkode: 9fad0...355
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #9 Skrevet 24. november 2022 Hvorfor sender du ikke digitalt? Anonymkode: 15951...09c 1
Maestro Skrevet 24. november 2022 #10 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor sender du ikke digitalt? Anonymkode: 15951...09c Er ikke alt hos nav som skal det. Jeg måtte sende inn lønn, årsinntekt, signatur fra leder osv på en 5% stilling som fritidsskontakt - som skulle printes ut fra nav.no og sendes som brev. Nav lever i et bakvendtland.
Maestro Skrevet 24. november 2022 #11 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er A4 brev med noen ark i. Skal ettersende dokumenter angående en klage. Klagen er sendt til NAV klageinstans, så skal sende dit. Anonymkode: 9fad0...355 Da må du sende til den delen av Norge du bor i forsto jeg da jeg googla. Er ikke bare et kontor for det. Skulle jeg sendt så i følge google måtte jeg sendt til Bergen, altså vestland.
Taluno Skrevet 24. november 2022 #12 Skrevet 24. november 2022 Det har ingenting å si om du leverer inn torsdags kveld eller fredags formiddag. Innleveringsfrist er kl 16, så om du leverer torsdagskveld så blir det ikke hentet før i 16tiden fredag uansett. Men med 2-3 dagers leveringstid (veiledende), så er det ikke fremme før tirsdag/onsdag. Gitt at det ikke er noen forsinkelser da.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #13 Skrevet 24. november 2022 Det skal du ikke stole på, det er postgang hver annen dag mange steder i landet. Hos meg får vi post den ene uken man-ons og fre, så tirs og torsdag uken ettter. Så det kan være Nav ikke har postlevering før mandagen Anonymkode: 5299b...071
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #14 Skrevet 24. november 2022 før tirsdagen skulle det stå Anonymkode: 5299b...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå