AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Hadde du likt å få en stjerne oppkalt etter deg selv i julegave? Jeg søkte rundt på julegavetips og kom til denne siden 😅 https://osr.org/order/no/giftpack?currency_id=5&occasion_id=17 Anonymkode: dea8c...cf4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Kunne gjerne gitt det til besteforeldre eller noe sånt, for når de har gått bort så kan man se opp og tenke at de har sin egen stjerne der 🌟 Men hadde ikke gitt det til en venninne eller lignende! Anonymkode: 12aa2...6e5
Maestro Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Kunne nok gitt til egne barn, da jeg er veldig glad og interesse for stjernene, verdensrommet og sånn. Er så utrolig rørende vakkert der oppe⭐❤️ Synd at lys fra byer, og sånn ødelegger en flott opplevelse av stjernehimmelen for dem som ikke har mulighet til og reise til fjells eller noe for og se dette helt tydelig og klart.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Hvis de har interesse for stjerner eller verdensrommet generelt så er det en kul gave. Barn vil nok synes det er stas. Men ikke som en tilfeldig gave til en venninne, i så fall må det som sagt være spesiell interesse for sånt. Anonymkode: 62717...fbb
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Maestro skrev (På 24.11.2022 den 2.13): Kunne nok gitt til egne barn, da jeg er veldig glad og interesse for stjernene, verdensrommet og sånn. Er så utrolig rørende vakkert der oppe⭐❤️ Synd at lys fra byer, og sånn ødelegger en flott opplevelse av stjernehimmelen for dem som ikke har mulighet til og reise til fjells eller noe for og se dette helt tydelig og klart. Fint innlegg ❤️ Anonymkode: dea8c...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 Nei. Hvis du skal gi meg ingenting i julegave, men likevel vil bruke penger, vennligst gi til Røde kors, leger uten grenser eller et annet godt formål. Anonymkode: 9078b...bb3 7 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 Altså, sånne sider er på ingen måte "offisielle", så det eneste du kjøper er et ganske dyrt papir-diplom. Jeg ville kuttet ut mellommannen og laget diplomet selv 😂 Anonymkode: aa63f...404 5 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. november 2022 #9 Skrevet 25. november 2022 (endret) Nei, det hadde jeg ikke likt å få i gave. Da kunne jeg heller vært uten gave. Endret 25. november 2022 av Athena Catalina
Daria Skrevet 25. november 2022 #10 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei. Hvis du skal gi meg ingenting i julegave, men likevel vil bruke penger, vennligst gi til Røde kors, leger uten grenser eller et annet godt formål. Anonymkode: 9078b...bb3 Min første tanke også - dette er jo bokstavelig talt penger ut av vinduet. Det jeg i praksis får i gave, er vissheten om at en av mine nærmeste er mer lettlurt enn jeg trodde... 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #11 Skrevet 25. november 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Nei, det hadde jeg ikke likt å få i gave. Da kunne jeg heller vært uten gave. Er jo vakkert Anonymkode: dea8c...cf4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #12 Skrevet 25. november 2022 Daria skrev (Akkurat nå): Min første tanke også - dette er jo bokstavelig talt penger ut av vinduet. Det jeg i praksis får i gave, er vissheten om at en av mine nærmeste er mer lettlurt enn jeg trodde... Det er tanken som teller ☺️ Anonymkode: dea8c...cf4
Daria Skrevet 25. november 2022 #14 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er tanken som teller ☺️ Anonymkode: dea8c...cf4 Men hvorfor skal en tredjepart få betalt for en tanke de ikke har noe med...? 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #15 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 2.00): Hadde du likt å få en stjerne oppkalt etter deg selv i julegave? Jeg søkte rundt på julegavetips og kom til denne siden 😅 https://osr.org/order/no/giftpack?currency_id=5&occasion_id=17 Anonymkode: dea8c...cf4 Nei!! Bare nei Anonymkode: f8a44...db9 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #16 Skrevet 25. november 2022 Fullstendig meningsløst, men lurt funnet på. Tjener sikkert bra på det, han. Anonymkode: 83d80...1cd 1
Daria Skrevet 25. november 2022 #17 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bevis? Anonymkode: dea8c...cf4 Jeg har allerede linket til det i det første innlegget mitt i tråden. Det står det blant annet: Q: Who is legally responsible for naming objects in the sky? A: For over a century, the IAU has been the internationally recognized authority for naming celestial bodies and surface features on them. And names are not sold, but assigned according to internationally accepted rules.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #18 Skrevet 25. november 2022 Daria skrev (2 minutter siden): Jeg har allerede linket til det i det første innlegget mitt i tråden. Det står det blant annet: Q: Who is legally responsible for naming objects in the sky? A: For over a century, the IAU has been the internationally recognized authority for naming celestial bodies and surface features on them. And names are not sold, but assigned according to internationally accepted rules. De samarbeider vel da ☺️ Anonymkode: dea8c...cf4
Rotemor Skrevet 25. november 2022 #19 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 2.00): Hadde du likt å få en stjerne oppkalt etter deg selv i julegave? Jeg søkte rundt på julegavetips og kom til denne siden 😅 https://osr.org/order/no/giftpack?currency_id=5&occasion_id=17 Anonymkode: dea8c...cf4 Eh, nei!!! Jeez, for noe kommersielt piss. Hadde virkelig begynt å undre over intelligensen til den som ga meg noe sånt møl! 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #20 Skrevet 25. november 2022 Jeg kjøpte en sånn til en venninne faktisk som del av 30årsgave, hun elsker stjernehimmelen, har eget teleskop og sitter tusenvis av timer om vinteren og studerer stjerner, planeter og tåker, hun ble svært glad og vi lo litt av det sammen, hun rammet det inn og hengte opp haha. Men jeg ville ikke kjøpt det til hvem som helst som en seriøs gave liksom. Anonymkode: 06e24...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå