Gå til innhold

Sex én gang for å løse opp i intens energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er intens energi mellom to personer, kan det være smart å ha sex bare én gang for å løse opp i energien? Blir det da mindre intenst? 

Anonymkode: 981b9...f1a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med intens energi? Anspent stemning?🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d9aee...386

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, det er overhodet ikke lurt. Spenningen blir jo ganget med tusen når man får faktiske minner å bygge på. Dvs noen ganger kan man miste spenningen, rett og slett fordi man oppdager at den andre lukter helt feil. Det har jeg dessverre oppdaget et par ganger.

Anonymkode: ac842...b34

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

To som virker til og hate hverandre, men er egentlig mega tent på hverandre. 

Litt sånn som Blair og Chuck i Gossip Girl 🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maestro skrev (4 minutter siden):

To som virker til og hate hverandre, men er egentlig mega tent på hverandre. 

Litt sånn som Blair og Chuck i Gossip Girl 🤭

Åja, skjønner😅👍🏻

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvis det er intens energi mellom to personer, kan det være smart å ha sex bare én gang for å løse opp i energien? Blir det da mindre intenst? 

Ja, hvorfor ikke. Er det dårlig , gå videre. Er det veldig bra, så flott. Til slutt så angrer man mer på det man ikke opplevde i livet, enn på hva man gjorde. 

Anonymkode: 062d5...be3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, det er overhodet ikke lurt. Spenningen blir jo ganget med tusen når man får faktiske minner å bygge på. Dvs noen ganger kan man miste spenningen, rett og slett fordi man oppdager at den andre lukter helt feil. Det har jeg dessverre oppdaget et par ganger.

At den andre lukter helt feil? Sånn som ei dame lukter herreparfyme, søppel etc?

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Som regel vil jo det bare føre til enda mer intense følelser av lyst og spenning, dersom sexen er bra. Som regel er det derfor smartest å unngå å ha sex med noen man føler slikt med, med mindre man har mulighet og lyst til å fortsette å utforske. Det blir sjeldent med kun den ene gangen, er min erfaring. 

Anonymkode: ec6c4...6a9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sånn der man føler ubehandlede følelser ligger på toppen av "to do" haugen og fristen gikk ut for lenge siden. 

Sånn som i 80 talls serien Moonlighting...

Skrevet

Om begge er singel så kan en jo ta sjansen, men som flere skriver så kan det også føre til flere intense uløste følelser og mer følelsesmessig kaos.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At den andre lukter helt feil? Sånn som ei dame lukter herreparfyme, søppel etc?

Ikke meg du svarer, men jeg forstår dette godt. Det handler om kroppslukt. Noen lukter bare ikke godt i "min nese", samme hvor nyvaskede de er. Ikke noe galt, vi bare passer ikke, liksom..

Anonymkode: 19361...a20

• Liker 1
Skrevet

Nei det ødelegger bare for man blir mer hekta 

Anonymkode: f5307...0e5

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det stemmer jo ikke. Den intense stemningen er jo der utelukkende fordi man har lyst å knulle vedkommende. Når man så har gjort det er jo hele sjarmen borte.

Anonymkode: 05780...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...