AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Hvis det er intens energi mellom to personer, kan det være smart å ha sex bare én gang for å løse opp i energien? Blir det da mindre intenst? Anonymkode: 981b9...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Hva mener du med intens energi? Anspent stemning?🤷🏼♀️ Anonymkode: d9aee...386 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Nei, det er overhodet ikke lurt. Spenningen blir jo ganget med tusen når man får faktiske minner å bygge på. Dvs noen ganger kan man miste spenningen, rett og slett fordi man oppdager at den andre lukter helt feil. Det har jeg dessverre oppdaget et par ganger. Anonymkode: ac842...b34 3 1 1
Maestro Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du med intens energi? Anspent stemning?🤷🏼♀️ Anonymkode: d9aee...386 To som virker til og hate hverandre, men er egentlig mega tent på hverandre. Litt sånn som Blair og Chuck i Gossip Girl 🤭 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 Maestro skrev (4 minutter siden): To som virker til og hate hverandre, men er egentlig mega tent på hverandre. Litt sånn som Blair og Chuck i Gossip Girl 🤭 Åja, skjønner😅👍🏻 Anonymkode: d9aee...386 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvis det er intens energi mellom to personer, kan det være smart å ha sex bare én gang for å løse opp i energien? Blir det da mindre intenst? Anonymkode: 981b9...f1a Ja, hvorfor ikke. Er det dårlig , gå videre. Er det veldig bra, så flott. Til slutt så angrer man mer på det man ikke opplevde i livet, enn på hva man gjorde. Anonymkode: 062d5...be3 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, det er overhodet ikke lurt. Spenningen blir jo ganget med tusen når man får faktiske minner å bygge på. Dvs noen ganger kan man miste spenningen, rett og slett fordi man oppdager at den andre lukter helt feil. Det har jeg dessverre oppdaget et par ganger. Anonymkode: ac842...b34 At den andre lukter helt feil? Sånn som ei dame lukter herreparfyme, søppel etc? Anonymkode: 981b9...f1a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Skrevet 24. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvis det er intens energi mellom to personer, kan det være smart å ha sex bare én gang for å løse opp i energien? Blir det da mindre intenst? Anonymkode: 981b9...f1a Som regel vil jo det bare føre til enda mer intense følelser av lyst og spenning, dersom sexen er bra. Som regel er det derfor smartest å unngå å ha sex med noen man føler slikt med, med mindre man har mulighet og lyst til å fortsette å utforske. Det blir sjeldent med kun den ene gangen, er min erfaring. Anonymkode: ec6c4...6a9 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #9 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva mener du med intens energi? Anspent stemning?🤷🏼♀️ Anonymkode: d9aee...386 Sånn der man føler ubehandlede følelser ligger på toppen av "to do" haugen og fristen gikk ut for lenge siden. Sånn som i 80 talls serien Moonlighting... Anonymkode: 981b9...f1a
Mt3 Skrevet 24. november 2022 #10 Skrevet 24. november 2022 Om begge er singel så kan en jo ta sjansen, men som flere skriver så kan det også føre til flere intense uløste følelser og mer følelsesmessig kaos. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #11 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): At den andre lukter helt feil? Sånn som ei dame lukter herreparfyme, søppel etc? Anonymkode: 981b9...f1a Ikke meg du svarer, men jeg forstår dette godt. Det handler om kroppslukt. Noen lukter bare ikke godt i "min nese", samme hvor nyvaskede de er. Ikke noe galt, vi bare passer ikke, liksom.. Anonymkode: 19361...a20 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #12 Skrevet 24. november 2022 Nei det ødelegger bare for man blir mer hekta Anonymkode: f5307...0e5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #13 Skrevet 24. november 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det er overhodet ikke lurt. Spenningen blir jo ganget med tusen når man får faktiske minner å bygge på. Dvs noen ganger kan man miste spenningen, rett og slett fordi man oppdager at den andre lukter helt feil. Det har jeg dessverre oppdaget et par ganger. Anonymkode: ac842...b34 Nei, det stemmer jo ikke. Den intense stemningen er jo der utelukkende fordi man har lyst å knulle vedkommende. Når man så har gjort det er jo hele sjarmen borte. Anonymkode: 05780...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå