AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Eller holder dere den inne? Skjønner at alle promper mens vi sover, men promper dere mens dere er våkne også? Og hvordan reagerer kjæresten? Eller merker han ikke? Anonymkode: 6d1f5...931
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Vi slipper heller en promp, enn å ligge med vondt i magen. Den vil komme når man sovner uansett. Anonymkode: 207cb...19f 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Både og. Noen ganger holder jeg inne og andre ganger slipper jeg det ut. Mannen mener at man skal slippe det ut både når det gjelder han og meg, men likevel reagerer han med "frykt" som oftest når jeg slipper ut en promp. Han er så livredd for at det skal komme lukt. Jeg har faktisk aldri kjent lukt fra hans, og ham fiser mye og uhemmet (hjemme, sammen med meg). Anonymkode: 61f80...779
Helene Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 X var størst på å kommentere promper. Skulle tro at han aldri har vært i militæret, eller delt rom med andre. Der kom ikke bare kommentarer. Der var latterliggjøring i 30 min om jeg slapp en promp. Hans promper i søvnet teller ikke. Nå mener jeg, det er bedre å slippe ut luft enn å gå med vondt i magen.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 Selvfølgelig, og lukter den fælt vifter jeg den bort mot han også 😎 her er det prompehumor på både store og små 👍👍 Anonymkode: de139...6b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 Ja. Ekte kjærlighet er å kunne fise sammen å le av det.... Seriøst jeg var så redd for å proppe, og holdt inne så lenge at jeg fikk mageproblemer. Uten fis, får jeg gigantisk gravid mage og medfølgende flere problemer, som kramper i magen osv. Han fiser da ivei , så da gjør jeg det også. Skjønner ikke helt hvorfor promp er så ille, alle gjør det jo. Ikke lukter det av proppen heller når den ikke blir holdt inne, med mindre man er syk da. Anonymkode: 20852...e2f 1
Maestro Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 Nei. Er ikke komfortabel med det. Hva han gjør henger jeg meg ikke opp i. Eh.. Jeg tar igjen med at jeg har lett for og rape 🤭 Gjør det ikke foran alle og hvem som helst da. Er et par venninner, familie og partner om jeg har en mann.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Skrevet 24. november 2022 Ja. Vi gjør det begge to. Ingen av oss har noe særlig prompehumor, så vi lager ikke noe nummer ut av det. Har man luft så har man luft. Men hvis jeg merker at jeg har ekstra mye luft og promper mer enn vanlig så går jeg som regel på do i stedet. Anonymkode: cb875...e4e 1
flusa Skrevet 24. november 2022 #9 Skrevet 24. november 2022 Ja🤣 Det må jo ut. Han gjør ikke noe av det,han promper han og🤣 1
Rosagodis Skrevet 24. november 2022 #10 Skrevet 24. november 2022 Jeg fiser så det skvæler... Digg og være seg selv og ikke ha vondt.... Lukter det er det ekstra gøy og vi får en ekstra god humor🤗😅 1
Troyamin Skrevet 24. november 2022 #11 Skrevet 24. november 2022 Forsøker å gjøre det så diskré som mulig. Men kom an, ingenting sier "jeg elsker deg" mer enn å tørre å slippe en fjert foran partneren sin😉 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #12 Skrevet 24. november 2022 Nei, en kvinne skal IKKE prompe foran mannen hennes. Makan til oppførsel, altså. Anonymkode: c0009...41b 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #13 Skrevet 24. november 2022 Ja , såpass avslappa må jeg få være i mitt eget hjem med samboeren min. Han fiser, så hvorfor skal ikke jeg gjøre det samme🙄 Får jo vondt i magen av å holde det inne, er ikke bra det. Samme med raping, aldri forstått meg på foreldre som nekter ungene å rape når de må, det er ikke bra for kroppen… går heller an å lære å rape «stille» , holde seg for munnen osv. Er man veldig dårlig i magen kan man gå på do da😆 Anonymkode: 5df9a...b10 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #14 Skrevet 24. november 2022 Nei, det gjør jeg ikke. Ser helst at han ikke gjør det heller….. Anonymkode: 83402...199 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #15 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Eller holder dere den inne? Skjønner at alle promper mens vi sover, men promper dere mens dere er våkne også? Og hvordan reagerer kjæresten? Eller merker han ikke? Anonymkode: 6d1f5...931 Holder ikke prompen inne, nei. Da får jeg veldig vondt i magen - og det er bevist farlig å holde gass inne på den måten. Det skal sies at jeg aldri promper høylytt ved siden av samboeren min, men jeg har sluppet noen lydløse. Ellers så pleier disse tingene å skje på toalettet, svært sjeldent jeg gjør dette, men det er helt naturlig og ingen av oss har et «stort problem» med det. Han pleier ikke å legge merke til det, men hvis han har gjort det så reagerer han ikke. Anonymkode: d6d2e...6fa
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #16 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, en kvinne skal IKKE prompe foran mannen hennes. Makan til oppførsel, altså. Anonymkode: c0009...41b 🤣🤣🤣🤣 altså, en KVINNE. Anonymkode: d6d2e...6fa
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #17 Skrevet 24. november 2022 Helene skrev (10 timer siden): X var størst på å kommentere promper. Skulle tro at han aldri har vært i militæret, eller delt rom med andre. Der kom ikke bare kommentarer. Der var latterliggjøring i 30 min om jeg slapp en promp. Hans promper i søvnet teller ikke. Nå mener jeg, det er bedre å slippe ut luft enn å gå med vondt i magen. Latterliggjøring faktisk. For en usikker eks du hadde deg. Anonymkode: d6d2e...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #18 Skrevet 24. november 2022 Bare når det skjer ved er uhell, som feks i innsovningsfasen 🫣 Anonymkode: f1df2...bd5
Gjest _Falkor_ Skrevet 24. november 2022 #19 Skrevet 24. november 2022 Jepp, vi har vært sammen lenge nok til å klare å prompe foran hverandre😂👍🏻 I starten derimot, da holdte jeg igjen😅
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #20 Skrevet 24. november 2022 Nja. Kan slippe en veldig diskré fis om jeg absolutt må, men unngår helst å gjøre det i nærheten av han om det er mulig. Aldri fått med meg at han har prompet heller annet enn når han sover. Vi er relativt ferske som kjærester, men klarer ikke se for meg at jeg noengang kommer til å fise åpenlyst foran han, jeg har aldri hatt en sånn humor eller behov for at det skal annerkjennes at noen promper. Anonymkode: 07be6...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå