Gå til innhold

Lite sex gir dårlig stemning og sur type

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og samboer har vært samboere i litt over 1 år. Jeg er nå ca 8-9 uker gravid og sexlysten er ikke der. Jeg er kjempe kvalm og sliter med mat, søvn og er dårlig generelt. Jeg og samboeren hadde masse sex før og det var ofte høydepunktet når barna hans hadde lagt seg for kvelden, men de to siste månedene har det dabbet av veldig og vi har kanskje sex 1 gang i uken. Jeg trenger ikke mer nå, kroppen har det ikke bra. Men samboer blir kjempe sur, sier at dette forholdet er ikke verdt det om vi ikke kan være mer intime, ha mer sex osv..

Han prøver seg hver kveld/natt og jeg klarer virkelig ikke. Blir ikke våt, blir mere kvalm og får avsmak fordi jeg føler jeg må. Så det ender opp med at han blir potte sur, snur seg rundt, tar en runk og legger seg sur. Hver kveld. Blir ett mønster og like uhyggelig å legge seg hver kveld fordi man vet at det er dårlig stemning. 

Jeg blir kjempe lei meg samtidig som jeg bare får lyst å le, fordi jeg synes det er så barnslig av ham å reagere slik han gjør. Han kan liksom ha samtaler med meg dagen etter hvor han nærmest ønsker å gi opp forholdet fordi sexen er død for en periode. Jeg har vært gravid før og da mistet vi, men da var det det samme- kroppen trengte tid til å orke og ha lyst. Og det blir ikke bedre av at han lager dårlig stemning.  Så hva gjør jeg? Hva kan jeg si til han så han forstår? For jeg vil, men jeg klarer ikke og gruer meg til å legge meg med han fordi han blir som en 7 åring som ikke får is😂😅

Anonymkode: 690de...339

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde latt ham slå opp jeg, dette høres ikke ut som en bra fyr å oppdra barn sammen med 😳

• Liker 17
  • Nyttig 9
Skrevet

Du får håpe han går kraftig influensa, og bli kjempesur om han ikke stiller opp for sex. 

Anonymkode: ce02a...ec2

• Liker 1
Skrevet

Du kan fortsatt ta abort.

Og flytte ut.

Finn deg en mann som blir en god far og kjæreste.

Anonymkode: 87895...433

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan fortsatt ta abort.

Og flytte ut.

Finn deg en mann som blir en god far og kjæreste.

Anonymkode: 87895...433

Wow, at noen tenker sånn. Abort er ikke ett alternativ, trist at enkelte tror det bare er å knipse og så er det den beste løsningen. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Herregud hvorfor er du sammen med en sånn ekkel creep? Fyfaen, så utrolig ekkelt. Hadde mannen min så mye som blitt irritert over at jeg ikke ønsket sex når jeg var kvalm og dårlig hadde jeg slått opp på flekken. Men det hadde han selvsagt ikke gjort, for han ser ikke på meg som sin tømmestasjon. Det finnes faktisk VELDIG mange empatiske og mentalt friske menn der ute, men du velger altså det der som partner og far til barnet ditt. Herregud. 

Anonymkode: 9940d...09f

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow, at noen tenker sånn. Abort er ikke ett alternativ, trist at enkelte tror det bare er å knipse og så er det den beste løsningen. 

Det er vel ikke så rart? Det var det første jeg tenkte også. Ingen har påstått at det er et lett valg, men gudskjelov at hun fant ut hvor ræva samboeren er nå mens hun fortsatt har muligheten til å ta abort, for han kommer jo ikke til å bli noe bedre med tiden, bare verre. Hva hun ønsker å gjøre er 100% opp til henne, men ingen av de potensielle løsningene hadde involvert å bli hos denne "mannen" for meg, i alle fall.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor har du blitt sammen med en som bare er opptatt av sex?

Anonymkode: 573fd...ef5

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Av og til mangler jeg ord over hva enkelte kvinner finner seg i. 

Sett deg og kroppen din i respekt. Tåler han ikke det er du kvitt en fyr som det uansett ikke går an å leve med. Du skal ikke bare ha dette svangerskapet, men mange mange år som mor. Sex vil ikke og kan ikke være førsteprioritet mange ganger, og dessuten kommer du til å avsky sex slik han holder på. 

Anonymkode: e28c6...488

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Og jeg sier også, der er ennå mulig å ta abort. Hvem man får barn med er det viktigste valget man tar i livet. Du burde ha skjønt at du ikke burde få barn med han her etter første graviditet. 

Dette blir ikke bedre, når han er slik i en sånn situasjon. Dette blir et helvete for deg, til du går. Som du en dag kommer til å gjøre. Med mindre han slår deg på målstreken, og er utro "på grunn av manglende sex". En situasjon han skaper for fremtiden. Kroppen din vil protestere heftig etterhvert. Det vil bli umulig å gjennomføre. 

Anonymkode: e28c6...488

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Altså, det er jo den beste løsningen, rent pragmatisk. At du personlig har moralske forestillinger mot abort kunne ikke den brukeren vite.

Anonymkode: cb919...f8c

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet

Synes det var ganske tidlig å få barn etter å ha bodd sammen i kun ett år, man kjenner ikke hverandre virkelig etter så kort tid. Det har du visst oppdaget nå...

Anonymkode: cb919...f8c

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Jeg og samboer har vært samboere i litt over 1 år. Jeg er nå ca 8-9 uker gravid og sexlysten er ikke der. Jeg er kjempe kvalm og sliter med mat, søvn og er dårlig generelt. Jeg og samboeren hadde masse sex før og det var ofte høydepunktet når barna hans hadde lagt seg for kvelden, men de to siste månedene har det dabbet av veldig og vi har kanskje sex 1 gang i uken. Jeg trenger ikke mer nå, kroppen har det ikke bra. Men samboer blir kjempe sur, sier at dette forholdet er ikke verdt det om vi ikke kan være mer intime, ha mer sex osv..

Han prøver seg hver kveld/natt og jeg klarer virkelig ikke. Blir ikke våt, blir mere kvalm og får avsmak fordi jeg føler jeg må. Så det ender opp med at han blir potte sur, snur seg rundt, tar en runk og legger seg sur. Hver kveld. Blir ett mønster og like uhyggelig å legge seg hver kveld fordi man vet at det er dårlig stemning. 

Jeg blir kjempe lei meg samtidig som jeg bare får lyst å le, fordi jeg synes det er så barnslig av ham å reagere slik han gjør. Han kan liksom ha samtaler med meg dagen etter hvor han nærmest ønsker å gi opp forholdet fordi sexen er død for en periode. Jeg har vært gravid før og da mistet vi, men da var det det samme- kroppen trengte tid til å orke og ha lyst. Og det blir ikke bedre av at han lager dårlig stemning.  Så hva gjør jeg? Hva kan jeg si til han så han forstår? For jeg vil, men jeg klarer ikke og gruer meg til å legge meg med han fordi han blir som en 7 åring som ikke får is😂😅

Voksen fyr du har fått deg.

Anonymkode: 5d1be...4bf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor han må ha sex med deg. Det funker jo helt fint å runke i forhold. 

Anonymkode: 70f41...1ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Her tenker jeg profesjonell hjelp uten i fra. Vet ikke hvem man kan henvende seg til, men en tredjepart som kan forklare han noe om graviditet og relasjoner

Anonymkode: 6ab62...e1b

• Liker 3
Skrevet

TS, er han tilbakestående? 

Dette virker ikke som en normal, kjip mann. Dette nivået er så lavt at du bør mistenke at han er ganske tett, bokstavelig talt. Kanskje du skal vurdere en abort. Jeg har vært borti mange dumme menn, men dette er jo på nivå med at å slite med å åpne dører, knyte skolisser, og slikt … det skal ganske mye til for en mann å forvente så mye forståelse og gir så lite forståelse i retur, er han autist? Kanskje eks-dama hans var dødskåt da hun var gravid. 🤮 eventuelt kanskje han føler seg lurt, iom dere slutta å ha sex da du ble gravid. 🙈😅 

Synes synd på deg som må forholde deg til denne mannen. Et ord, æsj. Du kan ikke tolerere dette! Du fortjener bedre. Dette er KRISE! Våkne! Dask-dask! 

Anonymkode: 53893...2bc

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Jeg og samboer har vært samboere i litt over 1 år. Altfor kort tid. Det sies man bør være med en annen i minst 2 år for å kjenne den andre godt nok til å fortsette. 

Jeg er nå ca 8-9 uker gravid og sexlysten er ikke der. No shit. 

Jeg er kjempe kvalm og sliter med mat, søvn og er dårlig generelt. Jeg og samboeren hadde masse sex før og det var ofte høydepunktet når barna hans hadde lagt seg for kvelden, men de to siste månedene har det dabbet av veldig og vi har kanskje sex 1 gang i uken. Jeg trenger ikke mer nå, kroppen har det ikke bra. Men samboer blir kjempe sur, sier at dette forholdet er ikke verdt det om vi ikke kan være mer intime, ha mer sex osv..Når man legger seg på et nivå og det plutselig blir redusert kraftig, så er ikke det så rart i egentlig. 

Han prøver seg hver kveld/natt og jeg klarer virkelig ikke. Blir ikke våt, blir mere kvalm og får avsmak fordi jeg føler jeg må. Så det ender opp med at han blir potte sur, snur seg rundt, tar en runk og legger seg sur. Hver kveld. Blir ett mønster og like uhyggelig å legge seg hver kveld fordi man vet at det er dårlig stemning. Hva var grunnen til at det ble slutt med hans forrige? Mas om sex hele tiden?

Så hva gjør jeg? Hva kan jeg si til han så han forstår? Mest sannsynligvis ingenting. Det er sånn han er tydeligvis. Har du ikke sex, blir det slutt.

Anonymkode: b495a...11e

• Nyttig 2
Skrevet

Han respekterer deg jo ikke. Faen så sint jeg hadde blitt!! Og for en gris som legger seg å runker ved siden av deg! Sånt kan han gjøre på dagtid når du ikke er hjemme eller i dusjen diskret før han legger seg. Æsj seriøst hadde ikke villet fortsette å leve med han der 

Anonymkode: 0e6ed...c75

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var gift med en slik mann. Vi er skilt i dag. Om dette skal gå bra når dere har en baby å ta hånd om så må dere virkelig snakke sammen. Jeg levde med sexpress i mange år og det var ikke det at jeg ikke stilte opp men det var aldri bra nok og aldri nok for han. Ekteskapet var dødt allerede i småbarnsperioden men fordi det ville være så nederlag å bli skilt holdt jeg ut i mange år. Det er din kropp og du bestemmer over den. Mas, trusler om skilsmisse og sure miner trenger du ikke. 

Anonymkode: 0fe72...702

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hallo?? Er det noen som tenner på å presse seg på noen som er syke/dårlige? Jeg blir forbanna på dine vegne!! 🤬🤬🤬

Her ofrer du kropp og helse for å bære frem begges barn! Når du pga det blir kvalm og dårlig, så burde han ha pleiet deg. Ikke bli sur og lage det ubehagelig for deg sånn at du ikke skal tørre å si nei! 🤬🤬🤬

For en egoistisk drittsekk 🤬🤬🤬

Anonymkode: dd7ba...bb2

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...