AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Hvor vanlig er dette i 2022 at hvis man er så heldig å ha mulighet, at man faktisk dater flere samtidig? I min situasjon har jeg truffet en kvinne en gang, og vi skal treffes igjen. Omtrent samtidig ble jeg bedt ut av en annen kvinne. Og plutselig er det to her. Det er vel innafor å treffe begge? Anonymkode: 125f1...820
Blåjojo Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Så lenge du ikke har noe imot at hun du først var på date med møter andre, så bør det vel gå greit? Evt. slutt å vær feig og unnlatende og si til henne at du ikke er interessert nok til å la vær å gå på date med hun andre. 4 1
svartkatt Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Ja.. og jeg ville vært ærlig om det også. Hvertfall hvis det kommer naturlig opp i samtalen. Hvis du blir mer seriøs med en og dere vil være monogame, eller uansett hva det er, bør dere snakke om det, og være enige, eller tolerere hva den andre mener og ønsker hvis du vil fortsette å treffes. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor vanlig er dette i 2022 at hvis man er så heldig å ha mulighet, at man faktisk dater flere samtidig? I min situasjon har jeg truffet en kvinne en gang, og vi skal treffes igjen. Omtrent samtidig ble jeg bedt ut av en annen kvinne. Og plutselig er det to her. Det er vel innafor å treffe begge? Anonymkode: 125f1...820 Ja, innafor. Anonymkode: 8abd6...a20
Rosakatt Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 Vanskelig og risikabelt. Men forstår jo du vil møte begge, hvem vet hvem du ender opp med, om du ser etter noe seriøst. Det spørs på relasjonen og intensiteten av daten også. Om det ikke har blitt "seriøst 😉", skader det mindre å date flere. Men folk er jo så ulike. Ikke at det er utelukket om dere har vært nær. Om en mann hadde fortalt at han dater meg og ei til, har jeg tatt den dårlige selvtilitten min under armen å trukket meg fra situasjonen. Mange andre vil nok annta at du kanskje møter flere, og møter flere selv. Så trå varsomt og se an hvem du har å gjøre med 😅 Lykke til 💜
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 det er svært vanlig for kvinner å date flere. Kanskje ti samtidig. særlig online dating. så ja du kan møte de begge også velge ei du liker best. Anonymkode: cdf34...e85 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 Det er vanlig ja. Om det er innafor må du bestemme deg for selv. Anonymkode: c6865...c15 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Skrevet 24. november 2022 Rosakatt skrev (8 timer siden): Vanskelig og risikabelt. Men forstår jo du vil møte begge, hvem vet hvem du ender opp med, om du ser etter noe seriøst. Det spørs på relasjonen og intensiteten av daten også. Om det ikke har blitt "seriøst 😉", skader det mindre å date flere. Men folk er jo så ulike. Ikke at det er utelukket om dere har vært nær. Om en mann hadde fortalt at han dater meg og ei til, har jeg tatt den dårlige selvtilitten min under armen å trukket meg fra situasjonen. Mange andre vil nok annta at du kanskje møter flere, og møter flere selv. Så trå varsomt og se an hvem du har å gjøre med 😅 Lykke til 💜 Ja! Er man jo ikke seriøs etter 1 eller 2 dater. Kanskje ikke seriøs før man har sex? Dette er vanskelig å finne den balansen 😊 AnonymBruker skrev (1 time siden): det er svært vanlig for kvinner å date flere. Kanskje ti samtidig. særlig online dating. så ja du kan møte de begge også velge ei du liker best. Anonymkode: cdf34...e85 Oi, så vanlig ja! Ja det er online dating. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er vanlig ja. Om det er innafor må du bestemme deg for selv. Anonymkode: c6865...c15 Mener det egt ikke er innafor, men om det er vanlig så er det jo innafor tenker jeg. Man er da ikke seriøs før man har sex eller har datet noen ganger? Anonymkode: 125f1...820
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #9 Skrevet 24. november 2022 Blåjojo skrev (8 timer siden): Så lenge du ikke har noe imot at hun du først var på date med møter andre, så bør det vel gå greit? Evt. slutt å vær feig og unnlatende og si til henne at du ikke er interessert nok til å la vær å gå på date med hun andre. Ingenting i mot det. Jeg regner jo egt med at folk som kan gjerne møter flere samtidig. Anonymkode: 125f1...820
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #10 Skrevet 24. november 2022 Å date flere samtidig er definisjonen på å være useriøs, men for all del, du er i så fall i godt selskap. Anonymkode: fb5fe...458 11
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #11 Skrevet 24. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: det er svært vanlig for kvinner å date flere. Kanskje ti samtidig. særlig online dating. så ja du kan møte de begge også velge ei du liker best. Anonymkode: cdf34...e85 Seriøst?? Er de åpne om det da? Jeg ville definitivt ikke giddet å bruke tid på en dame som treffer flere samtidig. Nå fikk jeg litt paranoia, faktisk. Treffer en dame nå. Det er tidlig og ikke noe "seriøst" ennå, men jeg trekker meg lynraskt hvis det viser seg at jeg er ufrivillig deltaker i hennes versjon av "Ungkaren"... Anonymkode: b12eb...938 7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #12 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener det egt ikke er innafor, men om det er vanlig så er det jo innafor tenker jeg. Man er da ikke seriøs før man har sex eller har datet noen ganger? Nei, og selv da er det ikke gitt at man er seriøs. Jeg har alltid sex på første eller andre date, og vil ikke definere relasjonen som seriøst så tidlig. Sex er ikke en noe som definerer noe som seriøst for meg som mann. Og ikke nødvendigvis for kvinner heller. Jeg dater kvinner som både dater og har sex med andre, og det er ok om de er åpne om det, og man vet hva man går til. Om du har en holdning som tilsier at det ikke er greit, så er det selvfølgelig ok. Men si ifra. Rådet mitt er vel å kommunisere. Hvis du vil være eksklusiv (som kanskje er din definisjon av seriøs?), så si det. Og si om det gjelder dating eller sex, eller begge deler. Hvis ikke, kan du ikke regne med at den andre er eksklusiv. Selv om du selv tar det som en selvfølge. Det gjorde jeg også før, men etter å ha datet noen år, så skjønner jeg at det ikke funker sånn. Det eneste som funker er klar og tydelig kommunikasjon. M40 Anonymkode: c6865...c15 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #13 Skrevet 24. november 2022 Hadde vært uaktuelt for meg. Hvis du dater flere samtidig er du ikke interessert nok. Om man også ligger med dem tidlig så er det jævlig ekkelt. Vær i det minste dønn ærlig om det, da. "Bare så du vet det så dater jeg flere akkurat nå". Så vet de hva de har med å gjøre. Anonymkode: 980ad...597 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #14 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): det er svært vanlig for kvinner å date flere. Kanskje ti samtidig. særlig online dating. så ja du kan møte de begge også velge ei du liker best. Anonymkode: cdf34...e85 Har du noe som dokumenterer denne påstanden? Jeg er kvinne, dater ikke flere samtidig og kjenner heller ingen som gjør det. Anonymkode: 0472f...30c 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #15 Skrevet 24. november 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Har du noe som dokumenterer denne påstanden? Jeg er kvinne, dater ikke flere samtidig og kjenner heller ingen som gjør det. Anonymkode: 0472f...30c Dette er nok en påstand bygget på 100% anekdoter, som det meste annet folk lirer av seg her inne. Anonymkode: fb5fe...458 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #16 Skrevet 24. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Seriøst?? Er de åpne om det da? Jeg ville definitivt ikke giddet å bruke tid på en dame som treffer flere samtidig. Nå fikk jeg litt paranoia, faktisk. Treffer en dame nå. Det er tidlig og ikke noe "seriøst" ennå, men jeg trekker meg lynraskt hvis det viser seg at jeg er ufrivillig deltaker i hennes versjon av "Ungkaren"... Anonymkode: b12eb...938 Da tror jeg du skal bare la være å date kvinner i det hele tatt. Men husk også at dette ikke vil være tilfelle for kvinner som ikke er attraktive så der har du ikke noe p frykte. Anonymkode: d8e7f...29b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #17 Skrevet 24. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hadde vært uaktuelt for meg. Hvis du dater flere samtidig er du ikke interessert nok. Om man også ligger med dem tidlig så er det jævlig ekkelt. Vær i det minste dønn ærlig om det, da. "Bare så du vet det så dater jeg flere akkurat nå". Så vet de hva de har med å gjøre. Anonymkode: 980ad...597 For noe tull. Dating er slik man finner ut om noen er interessant. Om du skal være eksklusiv fra første kaffe ender du opp med å unaturlig investere for mye i hver relasjon. Bortkasta tid. Skjønner godt at folk som ikke har så mye valg gjør det på den måten fordi man er happy bare noen vil date dem, men come on Anonymkode: d8e7f...29b 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #18 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde vært uaktuelt for meg. Hvis du dater flere samtidig er du ikke interessert nok. Om man også ligger med dem tidlig så er det jævlig ekkelt. Vær i det minste dønn ærlig om det, da Det er jo ved å date man finner ut om man er interessert nok? Det er i hvert fall rekkefølgen for meg. At du synes det er ekkelt å ligge med en date tidlig, er din sak. Sex er aldri ekkelt for meg, så det funker fint for meg. Og noen ganger finner man ut at man er helt ukompatible, eller motsatt - en veldig god match i senga. Det er også en viktig side av datingen. Vær ærlig - helt enig!!! Anonymkode: c6865...c15
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #19 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er jo ved å date man finner ut om man er interessert nok? Det er i hvert fall rekkefølgen for meg. At du synes det er ekkelt å ligge med en date tidlig, er din sak. Sex er aldri ekkelt for meg, så det funker fint for meg. Og noen ganger finner man ut at man er helt ukompatible, eller motsatt - en veldig god match i senga. Det er også en viktig side av datingen. Vær ærlig - helt enig!!! Anonymkode: c6865...c15 La oss si du møter Lisa på mandag. Da vet du fort om du ønsker å treffe Lisa igjen. Hvis du også har en date med Anne på tirsdag og Hedda på onsdag, hva er formålet? Å måle dem opp mot hverandre og velge den mest lovende? Hvor åpen og klar for å knytte bånd klarer man å være når man treffer flere på så kort tid? Og er det rett at disse deltar i din egen The Bachelor(ette) uten å vite om det? Nei, det er ekkelt å ligge med flere på kort tid. Om man ligger på første date er ikke det noe problem, så sant man ikke har 5 første dates den uka. Anonymkode: 980ad...597 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå