Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld 🫶🏻 jeg bare undres på noe . Jeg har i noe år hatt kontakt med en mann. Vi har en veldig tiltrekning til hverandre. Trur nok vi kan si at det er gjensidig fra begge sider. Nå er vi i samme organisasjon & er nødt til å samarbeidet/ jobbe sammen om forskjellige ting. 
Vi sender blikk, smiler til hverandre . Men når han kommer inn i samme rom holder han seg på avstand. Andre prater, men han står å "studere" på avstand . Akkurat nå er det nok litt forbudt kjærlighet. Han sender mld i forhold til "jobb" oftere enn han trenger . Ber om "hjelp" til ting han fint kunne fått noen andre til å gjøre. Jeg tror vi for alltid vil kjenne det lille ekstra. Er det flere som føler det slikt ? Blir litt gal av å kjenne på det ,tenke på det & undres over noen av handlingene som skjer 🤯

Anonymkode: 84472...b2a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det forbudt? Pga jobb eller andre forhold? Er det jobb, så bør det være mulig å finne løsning. Er en, eller begge, i forhold, så er det bare å glemme det, med mindre sivilstatus endres først. 

Anonymkode: a9fb4...b4b

• Liker 2
Skrevet

Ustrukert beskrivelse

forbudt kjærlighet fordi dere ikke prater?

Forbudt kjærlighet omhandler kjærlighet mellom søskenpar eller store alder forskjeller 25+
greia deres er mer OL i lite selvtillit 

Anonymkode: c6215...7e4

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Han sender mld i forhold til "jobb" oftere enn han trenger . Ber om "hjelp" til ting han fint kunne fått noen andre til å gjøre. Jeg tror vi for alltid vil kjenne det lille ekstra.

Du overanalyserer. Ikke sikkert han er interessert i deg i det hele tatt. Han merker nok at du ser mye på han og derfor blir litt rar tilbake. 

Anonymkode: be1aa...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...