AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 God kveld 🫶🏻 jeg bare undres på noe . Jeg har i noe år hatt kontakt med en mann. Vi har en veldig tiltrekning til hverandre. Trur nok vi kan si at det er gjensidig fra begge sider. Nå er vi i samme organisasjon & er nødt til å samarbeidet/ jobbe sammen om forskjellige ting. Vi sender blikk, smiler til hverandre . Men når han kommer inn i samme rom holder han seg på avstand. Andre prater, men han står å "studere" på avstand . Akkurat nå er det nok litt forbudt kjærlighet. Han sender mld i forhold til "jobb" oftere enn han trenger . Ber om "hjelp" til ting han fint kunne fått noen andre til å gjøre. Jeg tror vi for alltid vil kjenne det lille ekstra. Er det flere som føler det slikt ? Blir litt gal av å kjenne på det ,tenke på det & undres over noen av handlingene som skjer 🤯 Anonymkode: 84472...b2a 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Hvorfor er det forbudt? Pga jobb eller andre forhold? Er det jobb, så bør det være mulig å finne løsning. Er en, eller begge, i forhold, så er det bare å glemme det, med mindre sivilstatus endres først. Anonymkode: a9fb4...b4b 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Ustrukert beskrivelse forbudt kjærlighet fordi dere ikke prater? Forbudt kjærlighet omhandler kjærlighet mellom søskenpar eller store alder forskjeller 25+ greia deres er mer OL i lite selvtillit Anonymkode: c6215...7e4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Han sender mld i forhold til "jobb" oftere enn han trenger . Ber om "hjelp" til ting han fint kunne fått noen andre til å gjøre. Jeg tror vi for alltid vil kjenne det lille ekstra. Du overanalyserer. Ikke sikkert han er interessert i deg i det hele tatt. Han merker nok at du ser mye på han og derfor blir litt rar tilbake. Anonymkode: be1aa...0f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå