AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Er gravid i uke 37 og har hatt kynnere helt siden uke 12-13. Ikveld er de derimot regelmessige, ca et minutt hvert 10 minutt. Er det normalt eller kan det være starten på noe? 3 gangs fødende. Husker ikke fra tidligere fødsler😂 Anonymkode: 524e3...468
Anonym2203 Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er gravid i uke 37 og har hatt kynnere helt siden uke 12-13. Ikveld er de derimot regelmessige, ca et minutt hvert 10 minutt. Er det normalt eller kan det være starten på noe? 3 gangs fødende. Husker ikke fra tidligere fødsler😂 Anonymkode: 524e3...468 Jeg hadde ofte regelmessige kynnere på den tiden. Men hvis de blir vonde, eller at du bekymrer deg ville jeg kontaktet føden🙈 Noen får smertefrie rier😅
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Det kan være helt normalt og det kan være starten på noe, det vet jo ikke vi 😊 men spennende da! Anonymkode: 1c001...b6c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Sånn startet latensfasen på både mine fødsler, så kan absolutt være noe på gang. Lykke til! 😊 Anonymkode: 1da10...f38
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 Som de andre sier, det kan være starten på fødsel, og det kan godt være at det ikke er det. Spennende! Jeg hadde mye av det i andre svangerskap, omtrent akkurat som du beskriver, hvert tiende minutt og ca 1 minutts varighet. Jeg husker at jeg fant en rieteller-app, og sjekket mens storesøster og jeg så på Peppa gris, og ble veldig nervøs for at det skulle være fødsel (var før terminperioden, og jeg var alene hjemme med den eldste). Hos meg kom og gikk dette, særlig på kveldstid frem til fødsel i uke 40. Men første fødsel startet med regelmessige kynnere. Anonymkode: ae94a...ba9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 Hadde regelmessig kynnere i over flere timer allerede tidlig i uke 30 en gang. Skjedde flere ganger før fødsel, du må nesten bare vente å se om det tar seg opp. Anonymkode: dae7a...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå