AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Jeg tenkte å opprette en sparetråd/hacks/diy, nå som flere kjenner på de økte kostnadene kan det jo være fint å samle litt tips. Mange, inkl meg selv er jo ny i dette "gamet" med å spare inn der man kan 🙈 Alt fra kosmetikk, interiør, klær, bil, mat, julegaver etc. Jeg kan begynne (sikkert mye som er åpenlyst/vane for andre, men deler likevel): Smelte om stearinstumper til nye lys (fint som gave eller aktivitet med barna også) Kjøpe mat på tilbud og fryse ned Henge opp ullklær ute eller legge i fryseren for både å spare vask og klærne Blande litt zalo, vann og noen dråper eterisk olje i en sprayflaske til å vaske flater Gå igjennom gamle ting å selge det man ikke har behov for Gå igjennom kjøkkenskap i ny og ne for å ta ut ting som snart går ut på dato for å få brukt det opp Kun vann som tørstedrikk (utrolig hvor fort man blir vant til det 😅) Popkorn som snacks Ha en handledag i uken Bruke handlenett Male om ting man har for en forandring Lage stearinlys holder av trolldeig Pynte med ting fra naturen, spesielt fint nå i julen Gleder meg til å lese flere tips 😃 Anonymkode: 4ccb9...b42 1
Gjest Adobyen Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Vil gjerne tipse om facebookgruppen Leve godt for lite penger! Der er det mange praktiske og fine tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå