Gå til innhold

Voksne barn og fotojulekort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 21 år er student og har ikke flyttet ut enda, men bor flere steder; litt hos meg, litt mer hos faren og mest hos kjæresten og hans foreldre.

Hver jul har jeg laget fotojulekort med et bilde av meg og henne sammen, og bilder av henne på fotballbanen, fjellturer eller sammen med bikkja.

Kortene sender jeg til familien vår og mine venner.

Dette er noe som faktisk min datter har gitt inntrykk av er hyggelig, selv om det er jeg som velger ut bildene.

De siste to årene har hun hatt kjæreste og tilbringer 75% av tiden hos han og hans foreldre.

De snakker om å flytte sammen men har ikke penger til å kjøpe og jeg vet ikke om de har råd til å leie heller, men de er seriøse med hverandre og tenker fremover.

I kveld har jeg laget fotojulekort og lurte på om dette er noe jeg bør slutte med, eller ta med et bilde av henne og kjæresten?

Jeg har vært alene med henne siden hun var liten, så jeg er stolt av å vise henne frem men nå er kanskje tiden inne for å slutte med det, siden hun er i et seriøst forhold?

Hva gjør dere?

Hilsen en litt melankolsk mamma.

Anonymkode: 94c33...326

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du spørre datteren din om, ikke oss.

Men ikke ta med bilde av kjæresten uten å sjekke om han synes det er greit.

Anonymkode: a8e80...293

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det må du spørre datteren din om, ikke oss.

Men ikke ta med bilde av kjæresten uten å sjekke om han synes det er greit.

Anonymkode: a8e80...293

Selvfølgelig ikke.

Ts

Anonymkode: 94c33...326

Skrevet

Dette er noe du snakker med din datter om, ikke kvinneguiden. 

Anonymkode: 366bd...218

• Liker 1
Skrevet

Tenk på mottaker. Hvem ønsker de å få bilder av? Tanten sin og kusinen sin (eller hva nå enn dere er til disse menneskene)? Eller en fremmed 20-åring? 

Anonymkode: e3917...13b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...