AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Som overskriften sier; har du noen gang datet/flørtet/vært nære en kollega som ikke var singel? Hva var grunnen til at du lot det fortsette? Fikk kjæresten til kollegaen vite det? Og hva var eventuelt konsekvensen av det? kan man fortsatt jobbe sammen? Anonymkode: 52196...6bf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Nei så dum er jeg ikke Anonymkode: 99e4c...d1b 8 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei så dum er jeg ikke Anonymkode: 99e4c...d1b Jeg kan være så dum, men ikke gjort det enda. Anonymkode: 3b2a6...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 Nei, har til dags dato ikke hatt attraktive kollegaer. Anonymkode: 7d767...548
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, har til dags dato ikke hatt attraktive kollegaer. Anonymkode: 7d767...548 Så du sier at om du hadde hatt en attraktiv kollega som ikke var singel så ville du hatt sex med vedkommende om hen indikerte til det? Anonymkode: 52196...6bf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 Nei. Jeg synes menn som er villige til å være utro er Turn off. Anonymkode: 2ded2...cb0 7 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 Nei, har en venninne som gjorde det, samt to kolleger som gjorde det. Ble dumt og pinlig i begge tilfeller, og bekreftet det jeg tenkte allerede før dette. At kollega + opptatt er dobbel dumskap. Anonymkode: e5ad3...ed0 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, har en venninne som gjorde det, samt to kolleger som gjorde det. Ble dumt og pinlig i begge tilfeller, og bekreftet det jeg tenkte allerede før dette. At kollega + opptatt er dobbel dumskap. Anonymkode: e5ad3...ed0 Ja ikke sant, har en situasjon på jobb. Ene part er singel, andre parten har en kjæreste som bor i en annen by. Syns det er kjipt å se på, men kan heller ikke si noe da vi jobber tett sammen og de forstår hvem det er som har sagt noe Anonymkode: 52196...6bf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 Nei, for meg handler det om hvem jeg ønsker å være som person. Det er så dårlig gjort mot partneren til den det gjelder. Jeg hadde ikke trivdes med meg selv hvis jeg hadde involvert meg med noen som ikke var single. Jeg hadde mistet selvrespekten. Vet om noen dette skjedde med, alle på jobben vet hva som har skjedd og alle snakker om det. Utrolig kleint for de det gjelder. Anonymkode: e7625...2a9 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 Nei, det er å lage ris til egen ræv. Anonymkode: 31d57...dda 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #11 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, har en venninne som gjorde det, samt to kolleger som gjorde det. Ble dumt og pinlig i begge tilfeller, og bekreftet det jeg tenkte allerede før dette. At kollega + opptatt er dobbel dumskap. Anonymkode: e5ad3...ed0 Snakk om å sette seg selv i et dårlig lys på jobb. Anonymkode: 31d57...dda 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #12 Skrevet 23. november 2022 Nei, kinki når det er kollega altså. Du skal passe på dine referanser. Anonymkode: 9a9c3...507 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #13 Skrevet 24. november 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Som overskriften sier; har du noen gang datet/flørtet/vært nære en kollega som ikke var singel? Ja Hva var grunnen til at du lot det fortsette? Det skjedde ikke så ofte, men over 11-12 år, med et lenger avbrekk da jeg hadde kjæreste. I motsetning til han er jeg ikke utro. Nettopp avsluttet fordi jeg ikke gadd mer, han ble kjedelig under corona. Gikk fra hyggelige middagsdater 3-4 ganger i året til å ville komme innom i lunchen ukentlig, helt uaktuelt. Han er veldig attraktiv, men jeg ville aldri vurdert det om han ikke hadde sjekket meg opp ut av det blå. Vil noen fucke opp forholdet sitt, så gjerne for meg, men jeg skal ikke oppfordre til det. Hvorfor det fortsatte...vi var vel FWB, og er fortsatt venner, han er sexy og morsom, men ville aldri hatt ham om han hadde gått fra kona. Jeg var/er garantert ikke den eneste heller. Han sier selv at han alltid har damer på siden. Før noen drar frem det nydelige ordet tømmestasjon; vi fikk det vi ønsket av hverandre, god sex og hyggelig selskap. Begge brukte og ble brukt. Jeg har et rimelig kynisk syn på forhold, som han. Fikk kjæresten til kollegaen vite det? Nei, men jeg mistenket at hun vet hvem hun er gift med og at han neppe er trofast. Han antar hun også har hatt sine affærer, og at han ikke akkurat kan blir sur for det. Jeg skjønner ikke hvorfor han er utro, hun er flott og kul, det lille jeg vet av henne, og jeg antar han elsker henne på sitt sett. Og hva var eventuelt konsekvensen av det? N/A Kan man fortsatt jobbe sammen? Ikke noe problem for vår del, han var en av referansene mine da jeg byttet jobb (Ikke min leder!). Anonymkode: 36679...172
exictence Skrevet 24. november 2022 #14 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei. Jeg synes menn som er villige til å være utro er Turn off. Anonymkode: 2ded2...cb0 Enig
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #15 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så du sier at om du hadde hatt en attraktiv kollega som ikke var singel så ville du hatt sex med vedkommende om hen indikerte til det? Anonymkode: 52196...6bf Nei, holder meg unna kollegaer og opptatte menn. Anonymkode: 7d767...548
AprilLudgate Skrevet 24. november 2022 #16 Skrevet 24. november 2022 Kjenner folk som har hatt kjæresteforhold til opptatte kollegaer i flere år. Endte aldri bra. Men de holdt det nå gående. Sykt å bruke vedkommende som referanse da 😅😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå