AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Har en skikkelig drittdag og er generelt inne i en tung periode. Er 20 uker på vei og har verken drukket en eneste sup eller tatt en snus siden testen ble positiv. Savner det litt når kjæresten og venner drikker, men ikke mer enn at jeg klarer meg. Før jeg ble gravid snuset jeg kanskje 4 stk til dagen og drakk maks 1 dag i måneden, så har ikke hatt noe problem akkurat. Men i dag er en skikkelig drittdag. En sånn dag hvor jeg kunne tenke meg å drikke en flaske, snuse en hel boks mens jeg ligger på sofaen og gråter. Men det kan jeg ikke, så da ligger jeg på sofaen og drikker en kopp te mens jeg skriver på kvinneguiden. Sinnet og irritasjonen river virkelig inne i meg, og jeg tror det forverres av at jeg er så hormonell. Har lyst å yppe til slosskamp med hvem som helst, og jeg er ikke en voldelig person til vanlig. Har noen andre slike erfaringer fra graviditeten? Eller kanskje noen trøstende ord? Ps. Jeg kommer ikke til å drikke, snuse, sloss eller gjøre noe annet dumt.. Anonymkode: 85270...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Hei, jeg er førstegangsgravid nå ☺️ i dag kjeftet jeg på servitør på en restaurant vi var på 🙄 riktig nok serverte han hovedretten før forretten, men men… og hver eneste dag lengter jeg etter en snus… skulle tro det snart ble lettere, er i uke 12 nå. Gleder meg til ungen er ute så jeg kan snuse 😩 Anonymkode: 0269f...17e 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Det suger. Rett og slett. Ikke prøv å erstatt det med noe annet, sjokolade f.eks, det hjelper ikke. Nå vet jeg ikke åssen din fysiske form er, men for meg hjalp det veldig å gå turer ute i frisk luft med musikk/podcast i ørene. Kjempeterapi Anonymkode: 2eb81...794 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 Ja har hatt mange sånne dager. Etter en begravelse når jeg var 36 uker på vei tok jeg meg faktisk en liten boks øl. God klem til deg, og husk at dårlige følelser alltid passerer. Tenk fuck it og spis deg en is eller noe annet godt! Anonymkode: d4525...442 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå