AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Livet skulle bli så bra når Jeg endelig flytta fra bygda etter x antall år med grov mobbing og dårlige falske rykter men likevel har jeg aldri vært så langt nede etter å ha flytta til storby. Kjenner kun de i klassen og de er 5 år yngre enn meg, har ingen andre bekjente og livet er så ensomt . Jeg henger litt med de i klassen etter skolen men i dag, på en stappa full buss ble jeg kalt pedofil bare fordi jeg sto sammen med ei i klassen. Jeg ble også rakka ned på for klærne jeg gikk i og spurt om jeg er homofil. ALLE kikka på meg og ingen backa meg. Fyfan så vondt og ensomt. Anonymkode: 22af3...814
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Du er antagelig ganske ung, og det er en slitsom tid for mange. Klær forteller vanligvis lite om legning, de mest feminine, pyntedokkene av noen menn jeg kjenner er gift med kvinner og har barn, og kjenner noen svært maskuline menn som er homofile. Ikke lett å se på de hva de faktisk er. Og pedofilkommentaren er helt håpløs. Umodne nisser du går på skole med. Anonymkode: e30a8...3be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå