AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Jeg sto i kø på butikken da et barn i vogn så på meg og sa hei og smilte. Jeg smilte og sa hei tilbake. Da så moren stygt på meg og kom seg fort unna når hun hadde betalt. Da jeg så dem ute på parkeringsplassen da jeg skulle dra så skulte hun stygt på meg. Hvorfor? Trodde hun kanskje jeg hadde tenkt å kidnappe barnet hennes eller noe? Jeg syns det var rart? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 08676...dc7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Vanskelig å si. Kanskje overtolket du situasjonen. Du burde nesten spurt henne, om du lurer på dette.. Anonymkode: 72148...c22 2
Turtellure12 Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Hvis det skjedde slik du har beskrevet, så er det absolutt ikke noe med deg. Mora til barnet er sær. 8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vanskelig å si. Kanskje overtolket du situasjonen. Du burde nesten spurt henne, om du lurer på dette.. Anonymkode: 72148...c22 Mulig det. Kjente henne ikke så ikke lett å spørre da. Anonymkode: 08676...dc7
Ekstatisk Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 Kanskje moren hadde en dårlig dag og var stresset. Så fint du smilte til barnet, det lille smilet der var sikkert veldig fint for barne å se ❤️ 4 3
IDGAF Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 Tror dette er en sak med to veldig forskjellige sider. Men hvis det var som du beskriver er moren skikkelig sær. Jeg smiler alltid og sier hei til babyer som smiler og sier hei til meg. Jeg har en baby selv, er bare koselig når folk svarer henne ❤️ 3 2
Diamant Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 Hvis et lite barn smiler og sier hei til meg, smiler jeg selvfølgelig igjen og sier hei til barnet. Har ikke hjerte til å ignorere et lite barn som smiler til meg ❤️ Har aldri opplevd at foreldre har blitt sure for det. 1 1
Maleficenta Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg sto i kø på butikken da et barn i vogn så på meg og sa hei og smilte. Jeg smilte og sa hei tilbake. Da så moren stygt på meg og kom seg fort unna når hun hadde betalt. Da jeg så dem ute på parkeringsplassen da jeg skulle dra så skulte hun stygt på meg. Hvorfor? Trodde hun kanskje jeg hadde tenkt å kidnappe barnet hennes eller noe? Jeg syns det var rart? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 08676...dc7 merkelig reaksjon. De fleste mødre pleier å smile og bli glad av sånt. Er du mann? kan være hun er skeptisk til menn av en eller annen grunn? Mora altså
Curlyme Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 Moren er spessiell i dette tilfelle. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 Maleficenta skrev (1 time siden): merkelig reaksjon. De fleste mødre pleier å smile og bli glad av sånt. Er du mann? kan være hun er skeptisk til menn av en eller annen grunn? Mora altså Jeg er dame. Anonymkode: 08676...dc7
Maleficenta Skrevet 23. november 2022 #11 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er dame. Anonymkode: 08676...dc7 kabskje hun rett og slett er folkesky 1
Anonymous 91 Skrevet 23. november 2022 #12 Skrevet 23. november 2022 Min lille på 10mnd roper høyt til alle, sier hei. Og det er så koselig når noen snakker med henne 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #13 Skrevet 23. november 2022 Da spesielt ene barnet var baby smilte han og var veldig kontaktsøkende til folk. Bare hyggelig når folk smilte og hilste. ❤️ Eneste gangen jeg syntes det var litt ubehagelig var når en kjent politiker fra et parti jeg ikke liker (han er også kjent for svin på skogen) smilte og pratet med han. Men skjønte jo det var mine følelser og lot han hilse likevel. Moren høres spesiell ut. Anonymkode: db135...485
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #15 Skrevet 24. november 2022 Alle kan ha en dårlig dag nå og da, ikke fokuser på reaksjoner fra fremmede du aldri kommer til å se igjen. Kanskje du ligner på noen hun har hatt en dårlig opplevelse med. Kanskje barnet hennes har blitt forøkt kidnappet før. Kanskje hun bor på skjult adresse og trodde du gjenkjente barnet. Kanskje hun hater folk. Kanskje hun syns du var frekk. Kanskje hun er frekk. 🤷♀️ Anonymkode: e169b...a7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå