Gå til innhold

Positiv eggløsningstest ved graviditet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette og har bilde eller kan fortelle?

Anonymkode: a0802...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man er gravid så vil en el test også bli positiv. Merk at g testen blir positiv først :) har ikke bilder men når jeg var gravid sist og mistet og jeg begynte jakten på ny eggløsning etter spontanaborten så slo eltestene ut positive uten at jeg hadde eggløsning men dette fordi hcg ikke var helt ute av kroppen. Når g testene ble negative så ble eltestene også negative. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du vil få positive eggløsning tester når du er gravid..men da vil du også få positive gravid tester. En eggløsning vil ikke gi eks svak strek ved graviditet..og så gravid tester negativt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde dette på gøy når jeg ble gravid, fordi jeg hadde masse eltester liggende som ville gå ut på dato før jeg eventuelt skulle prøve på nr 2. Når jeg fikk positiv graviditetstest (11dpo) var ikke eggløsningstesten positiv. Den hadde jo to streker men ikke to like sterke streker. Først etter en uke (18-19 dpo) ble den positiv. Uken etter det var den helt ekstreeeemt positiv, teststreken var sterkere enn jeg noen sinne har sett før. Vil dermed ikke stole på en eltest hvis man tester etter graviditet tidlig. 

Anonymkode: c9aa6...f14

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg er 12 dpo i dag og har ikke graviditetstester igjen. Tok en EL-test i dag tidlig som var ganske sterk, men ikke helt positiv. De hadde ikke graviditetstest på bensinstasjonen, og vi har ikke søndagsåpne butikker her. :( 

Anonymkode: 005ae...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Så spennende! Jeg er 12 dpo i dag og har ikke graviditetstester igjen. Tok en EL-test i dag tidlig som var ganske sterk, men ikke helt positiv. De hadde ikke graviditetstest på bensinstasjonen, og vi har ikke søndagsåpne butikker her. :( 

Dro til nabobyen for å kjøpe test. Den var positiv!!! :D ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...